نقشه قتل مرد خارجی توسط زن ایرانی‌اش اجرا شد

سرپرست فرماندهی انتظامی دشتستان: در پی اعلام واژگونی یک دستگاه موتورسیکلت و فوت راکب آن که یک مرد تبعه افغانستان بود، به لحاظ مشکوک بودن صحنه تصادف علاوه بر عوامل پلیس راه، کارآگاهان پلیس آگاهی نیز در محل حضور یافتند.

نقشه قتل مرد خارجی توسط زن ایرانی‌اش اجرا شد

سرپرست فرماندهی انتظامی دشتستان: روز ۱۶ شهریور ۹۸ در پی اعلام واژگونی یک دستگاه موتورسیکلت و فوت راکب آن که یک مرد تبعه افغانستان بود، در جاده امامزاده ابراهیم (ع) به لحاظ مشکوک بودن صحنه تصادف علاوه بر عوامل پلیس راه، کارآگاهان پلیس آگاهی دشتستان در محل حضور یافتند.

در بررسی های اولیه به نظر می رسید که متوفی در اثر فوت کرده باشد، اما کارآگاهان آگاهی با دقت نظر و تیزبینی، اطلاعات لازم را در محل برای بررسی های کارشناسی جمع آوری کردند.
در نتیجه بررسی های کارشناسی و اطلاعات دقیق میدانی مشخص شد که متوفی در نقطه ای دیگر به رسیده و یا قاتلان جهت منحرف ساختن مسیر تحقیقات جنائی صحنه تصادف و واژگونی موتورسیکلت را ترتیب داده اند.
کارآگاهان پلیس آگاهی با تحقیقات میدانی به همسر مقتول و دو برادرش مظنون شدند.
همسر مقتول در بازجویی‌ها و تحقیقات بعمل آمده ضمن اعتراف به بزه انتسابی اقرار داشت که به دلیل اختلافات خانوادگی همسر خود را با همدستی دو برادرش و یک نفر دیگر با ضربات چاقو به قتل رسانده اند.
همسر مقتول به همراه ۲ برادرش پس از اقرار به قتل و تکمیل تحقیقات برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.
مأموران پلیس یکی دیگر از افراد مرتبط با این قتل که در حال حاظر متواری است را شناسایی کرده و در حال تلاش برای دستگیری وی هستند.

منبع: رکنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها