لیورپول 3-1 نیوکاسل؛ پیروزی‌های ادامه دار لیورپول

لیورپول در یک بازی کاملا برتر و در حالی که ابتدا عقب افتاده بود، با گل های مانه و صلاح به یک برد ارزشمند خانگی دست یافت و با اقتدار صدر جدول را حفظ کرد.

لیورپول 3-1 نیوکاسل؛ پیروزی‌های ادامه دار لیورپول

لیورپول صدرنشین مقتدر لیگ برتر پس از کسب 4 برد از 4 هفته ابتدایی لیگ برتر امروز میزبانی از نیوکاسلی را برعهده داشت که از 4 بازی خود 4 امتیاز کسب کرده بود. همه پیش بینی ها حکایت از پیروی راحت لیورپول داشت.

قرمزها بازی را بهتر شروع کردند اما بر خلاف روند بازی دروازه خود را باز شده دیدند.

دقیقه هفتم بود که ویلمز در گوشه سمت چپ محوطه جریمه با یک حرکت انفرادی و ضربه تماشایی از راه دور کات دار توانست دروازه لیورپول را باز کرده و آنفیلد را غافلگیر کند.

لیورپول که سراپا حمله شده بود، دقیقه 28 توانست توسط سادیو مانه کار را به تساوی بکشاند. در سمت چپ زمین اندی رابرتسون سادیو مانه را درون محوطه جریمه صاحب توپ کرد و او با یک ضربه کات دار تماشایی توپ را به گوشه مخالف دروازه فرستاد تا قرمزها نیز با یک گل تماشایی کار را به تساوی بکشانند و به نوعی پاسخ گل زیبای نیوکاسل را بدهند.

لیورپول همچنان تیم برتر میدان بود و دقیقه 39 بار دیگر توسط سادیو مانه به گل رسید. اشتباه آتسو در میانه زمین باعث شد تا فیرمینو صاحب توپ شود و او هم با یک پاس عمقی مانه را با گلر تک به تک کند. اشتباه گلر نیوکاسل باعث شد تا مانه از او گذر کرده و دروازه خالی را باز کند.

در نهایت نیمه اول با برتری 2-1 لیورپول تمام شد.

لیورپول نیمه دوم را هم بهتر شروع کرد و دقیقه 49 روی همکاری مانه و وایندالدم می توانست به گل برسد ولی ضربه واینالدوم با اختلاف کم راهی اوت شد.

دقیقه 61 بازی ارسال به درون محوطه جریمه الکساندر آرنولد با ضربه سر فیرمینو همراه شد ولی گلر نیوکاسل موفق تر عمل کرد و اجازه نداد لیورپول به گل سوم برسد. هفت دقیقه بعد ضربه سر فن دایک را مدافعان نیوکاسل روی خط برگشت دادند.

دقیقه 63 بازی لیورپول به شکل عجیبی به گل سوم نرسید. روی پاس فیرمینو بود که رابرتسون با گلر نیوکاسل تک به تک شد ولی ضربه او از کنار دروازه به اوت رفت اما در نهایت قرمزها دقیقه 71 مزد برتری خود را با گل صلاح گرفتند.

حرکت از خود محمد صلاح شروع شد. پاس او به فیرمینو رسید و ستاره برزیلی هم با یک پاس تماشایی صلاح را روانه دروازه کرد. ستاره مصری مدافعان مقابلش را به سرعت پشت سر گذاشت و با یک بغل پای دقیق توپ را به گوشه دیگر دروازه فرستاد تا برتری لیورپول پررنگ تر شود.

لیورپول تیم حاکم زمین و سراپا تهاجمی بود و به سه گل هم قانع نمی شد.

دقیقه 86 بازی محمد صلاح روی یک حرکت انفرادی با گلر تک به تک شد ولی ضربه آرام او را دروازه بان نیوکاسل با پا برگشت داد. دو دقیقه بعد لیورپول توسط سادیو مانه به گل چهارم دست یافت ولی به درستی مردود اعلام شد. پرچم کمک داور رویای هت تریک ستاره سنگالی را نقش بر آب کرد.

در نهایت این بازی با برتری 3-1 لیورپول به اتمام رسید تا شاگردان کلوپ با کسب 5 برد و 15 امتیاز مقتدرانه صدر را حفظ کنند.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها