ادامه تردیدها در مورد حضور سانچز در ترکیب اینتر

خبرگزاری اسکای اسپورت در گزارشی مدعی شد که الکسیس سانچز در بازی این هفته اینتر مقابل اودینزه هم کار را از روی نیمکت آغاز خواهد کرد.

ادامه تردیدها در مورد حضور سانچز در ترکیب اینتر

چند روز پیش بود که خبرگزاری مدیاست ایتالیا مدعی شد که به دلیل باقی ماندن لائوتارو مارتینز در اردوی تیم ملی آرژانتین، او دیرتر از بقیه به تمرینات اینتر اضافه خواهد شد و در نتیجه الکسیس سانچز ستاره شیلیایی نراتزوری در ترکیب فیکس این تیم در مقابل اودینزه حاضر خواهد بود اما چند روز بعد از این خبر، امروز خبرگزاری اسکای ایتالیا مدعی شد که الکسیس سانچز نتوانسته در تمرینات آمادگی لازم را از خود نشان دهد و به همین خاطر آنتونیو کونته قصد دارد از پولیتانو در کنار لوکاکو در خط حمله اینتر و در بازی مقابل اودینزه استفاده کند.

به همین خاطر سانچز احتمالا در نیمه دوم و برای دقایقی کوتاه فرصت خواهد داشت که اولین بازی خود را برای اینتر انجام دهد. سانچزی که در آخرین روزهای تابستان و از منچستریونایتد به جمع یاران آنتونیو کونته اضافه شد اما هنوز فرصت حضور در ترکیب اصلی این تیم به او دست نداده است.

پاسکای همچنین از ترکیب احتمالی اینتر در بازی مقابل اودینزه رونمایی کرد که بر این اساس این نفرات برای نراتزوری در هفته ی سوم رقابت های سری آ و در مقابل اودینزه به میدان خواهند رفت: هنداانویچ، گودین، استفان دفرای، اشکرینیار، کاندروا، بارلا، بروزویچ، سنسی، آساموا، پولیتانو و لوکاکو

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها