اریکسن منتظر پیشنهاد رئال‌مادرید

ستاره دانمارکی تاتنهام از تمدید قرارداد با اسپرز صرف نظر می‌کند تا رئال مادرید پیشنهادی برای خریدش ارائه کند.

اریکسن منتظر پیشنهاد رئال‌مادرید

پیشنهاد تمدید قرارداد اریکسن با تاتنهام مدت‌هاست که از سوی ستاره دانمارکی به تعویق می‌افتد و بسیاری معتقدند که وی تابستان آینده از جمع اسپرز جدا خواهد شد.

قرارداد اریکسن تابستان به پایان می‌رسد و وی می‌تواند به هر تیمی که بخواهد منتقل شود. از سویی تاتنهام می‌خواهد پیش از پایان قرارداد او، ستاره خود را بفروشد که پولی نیز بدست آورد.

از طرفی اریکسن پیشنهاد دنیل لوی، رئیس باشگاه تاتنهام برای تمدید قرارداد را مرتبا لغو می‌کند اما پوچتینو امیدوار است که ستاره دانمارکی برای درخشش اسپرز در میان آنها بماند.

به گفته مارکا، اریکسن به دنبال پیشنهاد رئال مادرید است. آنها در تابستان امسال برای خرید او علاقه نشان دادند ولی این انتقال به سرانجام نرسید.

به گفته رسانه‌ها، از یک سو دنیل لوی برای اریکسن 120 میلیون یورو از رئال درخواست کرده بود که باشگاه مادریدی این موضوع را قبول نکرد. از سویی دیگر زیدان به پل پوگبا بیشتر از کریستین اریکسن اعتقاد دارد و دوست دارد ستاره منچستریونایتد به سانتیاگو بیاید.

باید دید چه اتفاقی بر سر ستاره دانمارکی تاتنهام رخ خواهد داد. رئال مادرید وی را خریداری می‌کند یا اریکسن با تاتنهام تمدید می‌کند.

منبع: فارس

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها