هشدار هواداران PSG به نیمار: مسیر آشتی طولانی است

هواداران افراطی پی اس جی خطاب به نیمار می‌گویند او به باشگاه محبوب‌شان اهانت کرده و بهبود رابطه هواداران با او نیازمند گذشت زمانی طولانی خواهد بود.

هشدار هواداران PSG به نیمار: مسیر آشتی طولانی است

درحالیکه دنیای فوتبال چشم‌انتظار بازگشت نیمار به ترکیب پاری سن ژرمن و اولین بازی او برای این تیم در فصل جدید است گروه اصلی هواداران افراطی PSG موسوم به کولکتیف اولتراز پاریس با انتشار بیانیه‌ای به نیمار هشدار داد که باید برای بدست آوردن دل هواداران بهترین رفتار ممکن را داشته باشد و منتظر بهبود رابطه آنها با خود در کوتاه‌مدت نباشد.

در طول تابستان هر روز خبر و شایعه جدیدی درباره جدایی نیمار از PSG مطرح بود. ستاره برزیلی دیرتر از موعد به تمرینات پیش‌فصل این تیم پیوست و حرفهای او و نزدیکانش در رسانه‌ها باعث خشم هواداران PSG شده بود. برای مثال وقتی از نیمار درباره لحظات فوتبالی مورد علاقه‌اش سوال شد او به کامبک معروف بارسلونا در مقابل PSG اشاره کرد. زمانی که او با پیراهن بارسا بازی می‌کرد. مسابقه‌ای که هواداران پاریسی آن را به عنوان یکی از تلخ‌ترین شکست‌های تاریخی خود می‌دانند.

به همین خاطر، هواداران افراطی پاری سن ژرمن در آستانه دیدار امروز تیم‌شان مقابل استراسبورگ در بیانیه خود خطاب به نیمار نوشتند:" نیمار از نظر فوتبالی یکی از بزرگترین بازیکنان نسل خود است ولی امروز این مساله برای ما اهمیتی ندارد. آنچه ما را از دست او ناراحت کرده بی‌احترامی به باشگاه در موارد مختلف است که گاهی حتی به تحقیر باشگاه انجامیده است".

در ادامه این بیانیه چنین آمده:" او برای اینکه PSG را مجبور به موافقت با انتقالش به بارسلونا کند استراتژی روابط عمومی فاجعه‌باری در پیش گرفت. آن هم وقتی که در این داستان پای تیمی در میان بود که یکی از حریفان اصلی ما در اروپا است. درحالیکه نیمار تا این لحظه نه بیانیه رسمی‌ای منتشر کرده و نه حتی یک عذرخواهی ساده انجام داده به زودی در پارک دو پرنس بازی خواهد کرد. ما حق خود می‌دانیم که به بازی کردن نیمار با پیراهن تیم‌مان به مدت یک فصل دیگر بدبین باشیم".

هواداران افراطی PSG در ادامه بیانیه خود نوشتند:" وفادارترین هواداران PSG وظیفه خود می‌دانند که به نیمار نشان دهند اقداماتش بدون تبعات نخواهد بود. برای همین از همه پاریسی‌هایی که احساس می‌کنند از رفتار نیمار ناراحت شده‌اند دعوت می‌کنیم به او نشان دهند که دیگر حق اشتباه کردن نخواهد داشت. نیمار باید بداند که مسیر بازگشت و آشتی بسیار طولانی خواهد بود".

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها