تست شخصیتی توسط روانشناس سوئدی/ عکس مطلوب شما شخصیتتان را فاش می‌کند

از میان این ۹ مورد، عکسی را که بدون فکر کردن، بیشترین تمایل را به آن دارید، انتخاب کرده و سپس به ادامه مطلب بروید تا درباره شخصیت خود بدانید.

تست شخصیتی توسط روانشناس سوئدی/ عکس مطلوب شما شخصیتتان را فاش می‌کند

به تصاویر نگاه کنید. از میان این ۹ مورد، عکسی را که بدون فکر کردن، بیشترین تمایل را به آن دارید، انتخاب کرده و سپس به ادامه مطلب بروید تا درباره شخصیت خود بدانید. این تصاویر را یک روانشناس سوئدی معروف، در یک دوره ۷ ساله طی تعاملی که با مردم داشته است، به وجود آورده و می‌تواند به خوبی ۹ تیپ شخصیتی را به نمایش گذارد.

برای مشاهده پاسخ این تست، به ادامه مطلب بروید :

نتیجه ی تست شخصیتی :

۱٫

درون نگر
حساس
اندیشمند

شما آمده اید تا بدست آورید و بیشتر از آنچه که مردم عادی تلاش می‌کنند، به اوج گرفتن علاقه دارید.شما از سطحی بودن متنفرید. ترجیح می‌دهید تنها باشید تا اینکه در صحبتهای بی هدف شرکت کنید. دوستی های شما با دوستانتان بسیار عمیق و مثال زدنی است و برای دوستان واقعی خود سنگ تمام می گذارید که این مورد حس خارق العاده درونی را به شما هدیه کرده است. با این وجود،تنها بودن برای مدت طولانی برای شما سخت نیست.


۲٫
مستقل

آزاد و غیر متعارف، بی قید و بند
شما به دنبال یک زندگی آزادانه و بی تعلق و بدون محدودیت برای خود هستید که کمک می کند بتوانید مسیر ماجراجویانه ایی را که برای خود درنظر دارید، پیگیری کنید. نیاز زیاد شما به آزاد بودن، بعضا باعث می‌شود که دقیقا کاری را انجام دهید که مخالف آن چیزی است که باید انجام می‌دادید و باید به این مورد نظارت ویژه تری داشته باشید. شما از تقلید کورکورانه متنفرید و اهل اندیشیدن هستید. حتی اگر این کار، شنا در خلاف جهت رودخانه به نظر برسد، ترجیح می دهید ایده ها و اصول خود را در زندگی دنبال کنید. سبک زندگی شما به شدت انفرادی است.
۳٫

پویا و فعال

برون نگر
شما انسانی هستید که برای ریسک پذیری در کارهای متنوع و جذاب تمایل درونی دارید. نرمال بودن و نبود تنوع، شما را خسته و زمین گیر می کند. رگه هایی از ماجراجویی درون شما دیده می شود که بیش از دیگران است ! چیزی که بیش از هرچیز دوست دارید این است که نقش فعال و مهمی را در زندگی و در رخداد ها ایفا کنید. البته باید اعتراف کرد در انجام این مورد، استعداد شما قابل ستایش است.
۴٫

واقع بین

متعادل

موافق و همراه

شما عاشق طبیعی بودن و سادگی هستید. مردم شما را ستایش می کنند زیرا آنها می توانند به شما تکیه کنند و اعتماد داشته باشند. شما به نزدیکان خود، امنیت و حمایت را هدیه می کنید. شما گرم و انسان دوست شناخته می شوید. شما چیزهای زرق و برق دار و پیش پا افتاده را دوست ندارید. دوست دارید از مدگرایی و مد پرستی فاصله بگیرید و به لباسهای رایج، ظریف و کاربردی علاقه دارید.
۵٫

حرفه ایی
واقع بین

دارای اعتماد بنفس
شما انسانی هستید که مسئولیت زندگی خود را می پذیرد و بجای تکیه بر شانس، بر خود و تواناییهای درونی تکیه میکند. شما مشکلات را بصورت عملی و منطقی حل می کنید و بدون تزلزل و ترس، به دل آنها حمله می کنید تا آنها را کنار بزنید. شما یک نمای واقع بینانه از رخداد های زندگی خود دارید. مردم معمولا کارهای مهم را به شما می سپارند زیرا مسئولیت پذیر شناخته می شوید. اعتماد بنفس شما به دیگران حس خوبی می دهد و تا زمانی که به ایده ها و اهداف خود نرسیده اید، راضی نمی شوید.

۶٫

صلح جو
دارای شخصیت غیر منسجم و چند بعدی

مهربان و به دور از خشونت
شما اهل خوشی و آسان گیر هستید . به آسانی دوست می شوید و برای خود دوستان جدید پیدا می کنید و مهارت شما در این مورد می تواند زندگی شما را متحول کند. از استقلال و بی نیازی خود لذت زیادی می برید اما وقت به وقت دوست دارید از این فضای استقلال درونی فاصله بگیرید تا حسهای جدیدی را تجربه نمایید. با خود در صلح هستید و عاشق زندگی و همه چیزهایی هستید که این دنیا می تواند به شما ارائه نماید. بعضا به فضا نیاز دارید و تفریحاتی که زندگی شما را تغییر دهد، بخش مهمی از زندگی شماست.

۷٫

بی خیال
بازیگوش
شاد
شما عاشق یک زندگی آزادانه و بی قید و بند و بدون تحلیل هستید و دوست دارید زندگی را تجربه کنید و خود را بدون فکر و تحلیل اضافی درون آن بیندازید. شما دوست دارید همه زیباییها و قشنگیهای زندگی را با همه وجود حس کنید. شما بسیار کنجکاو هستید و در برابر ایده های جدید، باز و پذیرایید. شما از تغییر خوشتان می آید و از سکون و راکد ماندن متنفرید. از اینکه انسان چند بعدی باشید لذت می برید و به آن علاقه دارید !

۸٫
رمانتیک

رویاباف
احساسی
شخصیت بسیار حساسی هستید. دوست دارید به رخداد ها، از نگاهی منطقی و ذهنی نگاه کنید.همچنین، چیزی که احساساتتان برای شما بیان می کند را نیز به اندازه یکسان مورد اهمیت می دهید. در حقیقت، شما حس می کنید داشتن رویاهای بزرگ در زندگی زیباست و برای خود اهدافی دارید. شما کسانی را که به تحقیر رمانتیک بودن می پردازند، رد می کنید و کسانی را که بازه وسیع احساسات و تنوع حالات شما را به صلاحیت نمی شمارند و آن را درک نمی کنند و به نقد آنها می پردازند، در اطراف خود نگاه نمی دارید.

۹٫

تحلیلی

قابل اعتماد

دارای اعتماد به نفس

حساسیت لحظه ایی شما که بعضی اوقات خود را به وضوح نشان می دهد ، بیانگر سطح بالای استانداردهای شماست که از عموم مردم بالاتر است. فرهنگ در زندگی شما نقش مهمی را داراست. شما استایل خود را یافته اید و این استایل، ظرافت، رها و خاص بودن است . شما تمایل دارید زندگی خود را پر از لذتها کنید و از همه لذتهایی که دنیا می تواند به شما ارائه کند، بهره ببرید.

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 13
  • حیسنی
    0

    جالب بود برای من عدد 8 بود

    نظرات شما -
    • محمدرضا
      0

      قربونت ما اخر نفهمیدیم جنابعالی شماره ۴ هستی یا اون تفسیر اندیشمندانه ای که مرقوم فرمودین یا که اصلا هیچکدومش. حداقل به یک صراطی مستقیم باش.

  • زینب
    0

    جالب بود برای من عدد چهار بود ولی به نظر من شخصیت. ادما به این شکل ها نیست ما خودمون با رفتارمون شخصیتمونو به وجود میاریم نه این شکل های فرضی

  • کشانی
    0

    جالب بود. من شماره دو

  • زهرا سادات
    0

    به نظرم منطقی نیست که فقط با یه عکس شخصیت آدم مشخص بشه. و البته در مورد من تقریبا صحیح نبود

    نظرات شما -
    • ریحانه
      0

      به نظر من هم شخصیت آدم ها اونقدر پیچیده ست که به این راحتی نمیشه با یه عکس نتیجه گیری کرد

  • غزل اعتبار
    0

    درباره من که واقعی است ممنون.

  • فرناز
    0

    ..به نظر من وقتی از چیزی تست میگیرن کاملا نمیخوان بگن شخصیت حتما اینه یه نگاه گذراست که فکر میکنم تا حدودی با شخصیتها میخونه

  • رامین
    0

    من از چند شکل خوشم امد البته الویت رارعابت کردم، به نظرم توضیحات شکل ها همپوشی داشت ولیکن کامل نبود برای هرشکل

  • Sara izadi
    0

    حقایق رو گفت اولی

    نظرات شما -
    • عشقی
      0

      قربون شکلت یارو این تست رو برای مردم کشورش با توجه به واقعیت ها و شاخص های مورد قبول اخلاقی و اجتماعی و ضوابط و روابطی که در اون مملکت حاک و جاری و ساری است و عموم هم بهش معتقد هستن تداعی و طراحی و ساخته وپرداخته است اما در کشور ما که خودتون هم میدونید و یقین هم دارین،موضوعات اخلاقی در برابر موضوعات اقتصادی کاملا رنگ باخته و افراد برای رسیدن به هدف شون و منافع شخصی و اقتصادی چه اعمال و رفتار و کرداری ازشون سر میزنه و بعضا قانون و عرف که سهله برای رسیدن به مقصودشون انسانیت رو نیز زیر پا میذارن و چه جنایتها و....که نمیکنن.احتمالا جنابعالی نیز نظر من رو قبول دارین مگر اینکه جزو ژن ها ی خوب باشین که خوب موضوع فرق میکنه.

  • کاربر ناشناس
    0

    برای من همه چی کاملا درست بود باز هم از این چیزهادر برنامه بیاورید!!!

  • عشقی
    0

    بنطر من این تست در همون کشوری که اون اقا این رو ابداع کرده و یا کشورهای اروپایی به اهتمال بسیار بالا جواب و دیدن تست تا حدودی به واقعیت نزدیک باشه لیکن در کشور ما که متاسفانه همه در لحظه رنگ و نظر و دیدگاه شان به سه شماره ۳۶۰درجه بسته بمنافع شون تغییر میکننه اصلا همخوانی نداره و این رو بنظرم هموطنان عزیزم تا حدود زیادی تصدیق کنن میدونید چرا .چون در اون کشورها قانون حرف اول واخر رو میزنه و قانون ملاک همه چیز بوده و هست برای کارگر،برای مدیر،وکیل و نخست وزیر اما ایران عزیزتر از جان ما .قانون فقط برای مردم هست و بالادستی ها به هیچ وجه خلاف قانون استغفرالله عمل نمیکنند و همه دست پرورده پدران نجیب و مبارز انقلابی وتافته جدا بافته و تحفه نطنز و ژن خوب و امامزاده و ....اگر هم اعتراضی بشه خدا بخیر کنه .الفاتحه مع الصلوات.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها