رییس دفتر رییس جمهور:

سعی می‌کنیم برای بودجه ستاد مبارزه با مواد مخدر، کم نگذاریم

رییس دفتر رییس جمهور گفت: خوشبختانه هماهنگی‌های ستاد مبارزه با مواد مخدر با کشورهای منطقه به خوبی صورت گرفته است و تقسیم کار با این کشورها نیز وجود داشته است.

سعی می‌کنیم برای بودجه ستاد مبارزه با مواد مخدر، کم نگذاریم

محمود واعظی رییس دفتر رییس جمهور در حاشیه همایش طرح یاریگران زندگی در جمع خبرنگاران گفت: برای دولت و نظام موضوع مبارزه با مواد مخدر بسیار اهمیت دارد و به همین دلیل ما در همین شرایط سعی کردیم درباره بودجه ستاد و حمایت‌هایی که لازم است کم نگذاریم، چرا که اثرات منفی مواد مخدر در جامعه زیاد است.

رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: مسئله مبارزه با مواد مخدر یک امر مقدس و جهادی تلقی می‌شود‌ طرح یاری‌گر زندگی را باید جدی بگیریم اگر یک نفر را در یک خانواده نجات دهیم کار بزرگ انجام داده ایم.

وی افزود: ستاد مبارزه با مواد مخدر در رابطه با مبارزه با قاچاقچیان آمار و گزارشات خوبی ارائه داده است. همچنین در رابطه با درمان معتادان متجاهر برنامه‌های خوبی اجرا شده است‌.

واعظی گفت: با کشورهای اروپایی نیز در رابطه با موضوع مبارزه با مواد مخدر هماهنگی‌هایی صورت گرفته است، چرا که ما به تنهایی نمی‌توانیم در رابطه با این موضوع اقدامات لازم را انجام دهیم.

وی بیان کرد: ایران به عنوان ترانزیت و معبر ورود مواد مخدر به کشورهای همسایه محسوب می‌شود و برای مبارزه با این موضوع ما سالانه شهدا و جانبازان زیادی تقدیم کردیم.

واعظی گفت: خوشبختانه هماهنگی‌های ستاد با کشورهای منطقه به خوبی صورت گرفته است و تقسیم کار با این کشورها نیز وجود داشته است.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور تصریح کرد: سیاست‌های کلی از سوی مقام معظم رهبری نیز در این خصوص وجود دارد که امیدواریم در آینده تحول بسیار بهتری در زمینه مبارزه با مواد مخدر را شاهد باشیم.

منبع: ایلنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها