مانژو در یک قدمی الغرافه؟

درحالیکه شایعات زیادی درباره انتقال احتمالی ماریو مانژوکیچ ستاره یوونتوس به الغرافه قطر مطرح است نام او در فهرست بازیکنان یووه در بازی امروز مقابل فیورنتینا دیده نمی‌شود.

مانژو در یک قدمی الغرافه؟

در روزهای اخیر شایعات متعددی درباره احتمال انتقال ماریو مانژوکیچ مهاجم کروات باشگاه یوونتوس به الغرافه قطر مطرح شده است و متعاقب این شایعات نام مانژوکیچ در فهرست بازیکنان یووه برای دیدار امروز این تیم مقابل فیورنتینا به چشم نمی‌خورد تا این شایعات بیش از پیش تقویت شود.

مائوریتزیو ساری، سرمربی یوونتوس در فصل جاری بارها اعلام کرده که به مانژوکیچ نیازی ندارد و ستاره کروات تا اینجا در فصل جدید برای یووه به میدان نرفته است. درحالیکه به نظر می‌رسد شایعه انتقال او به الغرافه از وزنه سنگین‌تری برخوردار باشد اخباری هم درباره احتمال پیوستن او به لیگهایی دیگر از جمله لیگ MLS آمریکا هم مطرح شده است.

حالا که ساری نام مانژو را در فهرست بازیکنان امروز تیمش برای بازی مقابل فیورنتینا قرار نداده به نظر می‌رسد او یک قدم دیگر به ترک یووه نزدیک شده است. مانژوکیچ که در سال 2018 به همراه تیم ملی کشورش کرواسی به فینال جام جهانی راه یافته در سال 2015 از اتلتیکو مادرید به بانوی پیر تورین ملحق شد و تا کنون برای این تیم در سری آ 31 گل به ثمر رسانده است.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها