شروع قاطع شاگردان کولاکوویچ

تیم ملی والیبال ایران در نخستین مسابقه خود در رقابت های قهرمانی آسیا توانست سریلانکار را شکست دهد.

شروع قاطع شاگردان کولاکوویچ

تیم ملی والیبال ایران در نخستین مسابقه خود در رقابت های قهرمانی آسیا از ساعت 19:10 دقیقه در سالن 12 هزار نفری آزادی به مصاف سریلانکا رفت که این مسابقه بانتیجه 3 بر صفر و با امتیازهای 25 بر 15، 25 بر 17 و 25 بر 23 به سود ایران خاتمه پیدا کرد.

ایگور کولاکوویچ برای این مسابقه از جواد کریمی، مسعود غلامی، سید محمد موسوی، امیرحسین اسفندیار، فرهاد قائمی، پوریا یلی و محمدرضا موذن استفاده کرد.

* ست نخست؛ 25 بر 15 به سود ایران

تیم ایران بازی را بهتر از حریف شروع کرد و توانست در همان ابتدا اختلافی دو امتیازی با حریف خود ایجاد کند. در امتیاز 14 بر 11 به سود ایران سرمربی سریلانکا درخواست وقت استراحت فنی کرد تا مانع از ایجاد اختلاف بیشتر شود. در امتیاز 16 بر 12 به سود ایران تیم ها به وقت استراحت فنی دوم رفتند. این ست در نهایت با نتیجه 25 بر 15 به سود ایران خاتمه پیدا کرد.

* ست دوم؛ 25 بر 17 به سود ایران
ترکیب تیم ایران در ست دوم هم تغییری نکرد. ملی پوشان ایران با عملکرد خوب خود بازهم از حریف پیش افتادند و در امتیاز 8 بر 6 به سود ایران تیم ها به وقت استراحت فنی اول رفتند. سریلانکا در ست دوم هم حرفی برای گفتن نداشت و شاگردان کولاکوویچ به راحتی توانستند این تیم را شکست دهند. ست دوم با نتیجه 25 بر 17 به سود ایران تمام شد.


* ست سوم؛ 25 بر 23 به سود ایران
در ست سوم هم تغییری در ترکیب تیم ایران ایجاد نشد. برتری تیم ایران در ست سوم هم محسوس بود و شاگردان کولاکوویچ توانستند در امتیاز 8 بر 6 به وقت استراحت فنی اول بروند. سرویس های خوب بازیکنان ایران سریلانکایی ها را دچار مشکل کرد. ست سوم هم با برتری مطلق ایران ادامه پیدا کرد تا در نهایت این ست هم با نتیجه 25 بر 23 به سود ایران خاتمه پیدا کرد.

منبع: فارس

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها