کونته: نباید لوکاکو را با رونالدو مقایسه کرد

آنتونیو کونته، سرمربی اینتر مدعی شد دیدار برابر اودینزه برای آنها بازی مرگ و زندگی است.  

کونته: نباید لوکاکو را با رونالدو مقایسه کرد

با کسب دو پیروزی از دو بازی ابتدایی فصل، اینتر شروع متفاوتی در سری آ داشته و هواداران نراتزوری امیدوار به جبران ناکامی های سالهای اخیر هستند. حالا و پیش از دیدار برابر اودینزه، کونته مدعی شد اینتر باید بهترین عملکرد خود را در همه دیدارها نشان دهد.

بازی برابر اودینزه: "آماده کردن تیم برای دیدار برابر اودینزه آسان نیست، زیرا هر یک از بازیکنان با شرایط روحی و فیزیکی متفاوتی از اردوی تیم ملی خود بازگشته اند. طی 23 روز بعدی 7 بازی پیش رو داریم و در این مقطع متوجه خواهیم شد کیفیت و ارزش این اینتر چقدر است. انگیزه و تلاش ما نباید تفاوتی کند و در هر یک از بازی ها باید بهترین عملکرد خود را نشان دهیم. حالا بازی با اودینزه برای ما بازی مرگ و زندگی است.

صادقانه می گویم خیلی خوشحالم که هواداران اینتر اینگونه از من استقبال کردند. تمام وجود خود را برای هواداران و اینتر خواهم داد زیرا حالا من سرمربی اینتر هستم."

شرایط روملو لوکاکو: "نباید لوکاکو را با کریستیانو رونالدو مقایسه کرد، زیرا رونالدو و مسی بهترین بازیکنان جهان بوده و هر فصل بیش از پنجاه گل به ثمر می رسانند. تمرکز اصلی لوکاکو روی تیم بوده و او انسان بسیار خوبی است که در هنگام ورود به اینتر با استقبال و لبخند بازیکنان مواجه شد."

جدایی مائورو ایکاردی: "من در مورد بازیکنانی که در اینتر نیستند صحبت نمی کنم و ایکاردی باید خودش حرف بزند."

شرایط الکسیس سانچس: "او یک بازیکن بزرگ بوده که سرعت، قدرت، تکنیک و انگیزه فراوانی دارد. سانچس در تیم های بزرگی بازی کرده و ما باید وی را به شرایط قبل از این دو سال در یونایتد بازگردانیم."

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها