مائوریتسیو ساری: می توانم واکنش امره جان را درک کنم

 مائوریتسیو ساری، سرمربی ایتالیایی یوونتوس برای اولین بار در کنفرانس مطبوعاتی این فصل حاضر شد.

مائوریتسیو ساری: می توانم واکنش امره جان را درک کنم

به دلیل ابتلا به بیماری ذات الریه، مائوریتسیو ساری در دو بازی اول بیانکونری در این فصل سری آ غایب بود و حالا در آستانه دیدار مقابل فیورنتینا، وی اعلام کرد تمام تمرکز او فعلا روی سری آ است و آنها در حال حاضر فرصت چندانی برای ایجاد تغییر ندارند.

مائوریتسیو ساری گفت: "من از پزشکانی که مرا معالجه کردند تشکر می کنم و آنها به من فهماندند که باید یک قدم کوچک به عقب بردارم. اما من آرام هستم، زیرا کادر فنی من بسیار خوب عمل کردند. انتشار لیست لیگ قهرمانان کار آسان و خوبی نبود، اما لازم بود. من ناامید هستم زیرا دو بازیکن بسیار مهم یوونتوس قادر به بازی کردن نخواهند بود، اما این دشواری نشان دهنده قدرت بسیار زیاد تیم ما است.

طبیعی است در این شرایط جنبه عاطفی نیز باید در نظر گرفته شود. ما باید به امره جان فرصت دهیم تا این اتفاق را فراموش کند و من در سن و سال مناسبی برای درک واکنش او هستم.

در حال حاضر من فقط در مورد سری آ فکر می کنم، توجه ما باید به بازی فردا متمرکز شود. ما در مرحله ای هستیم که تغییر در ترکیب دشوار است، زیرا یوونتوس هنوز در جستجوی هویت و ساختار خود است. یوونتوس هنوز به طور کامل آماده نیست، اما هدف این است که 10 بازیکن داشته باشم که بتوانم آنها را تعویض کنم.

ما بازیکنان زیادی مثل سامی خدیرا، آرون رمزی و آدرین رابیو داریم که در ماههای اخیر بازی های کمی انجام داده اند، اما من باید بگویم که هرگز در دوران مربیگری خودم ندیده ام که یک تیم در جریان استراحت بازی های ملی اینقدر خوب کار کند. گونسالو ایگواین برای آنچه به من در تمرینات نشان داده در ترکیب قرار می گیرد و او خود را در بازی های ما ثابت کرده است.

من بازی یوونتوس و ناپولی را در یک اتاق در بسته تماشا کردم. از نظر انسانی من برای کالیدو کولیبالی ناراحت شدم، اما فکر می کنم علیرغم این گل ما شایسته پیروزی بودیم."

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها