موج نامه نگاری ها علیه صداوسیما: فرصت پاسخگویی بدهید

پس از اتهاماتی که صداوسیما در بخش های خبری خود علیه برخی سیاستمداران اصلاح طلب و رسانه ها مطرح کرد، این چهره ها و رسانه ها خواستار فرصت پاسخ دهی شدند.

موج نامه نگاری ها علیه صداوسیما: فرصت پاسخگویی بدهید

پس از علی مطهری و شورای سردبیری خبرآنلاین، پروانه سلحشوری نماینده تهران هم در نامه ای به رئیس صداوسیما از او خواست تا فرصت پاسخ دادن به او بدهند.

بیشتر بخوانید: علی مطهری به علی عسکری انتقاد کرد

سلحشوری که نماینده اصلاح طلب تهران است و در توییتر خود به موضوع خودسوزی دختر آبی پرداخته بود، در اینستاگرامش نوشته است:

جناب آقای عبدالعلی علی عسگری

با سلام

نظر به اینکه در گذشته و همینطور در روزهای اخیر بارها نام و یا اظهارنظرهای اینجانب از شبکه‌ها و برنامه‌ها مختلف آن سازمان از جمله برنامه "بیست و سی" و اظهارنظرهایی از سوی مهمانان برنامه "پرونده ویژه" از شبکه۳ سیما نظیر نوع عملکرد اینجانب در مجلس شورای اسلامی و نشر اکاذیب به قصد کسب رأی در خصوص مرحوم سحر خدایاری مطرح شده، لذا خواهشمند است مطابق با ماده واحده مصوب مجمع تشخیص مصلحت نظام ترتیبی اتخاذ فرمایید تا به مدت دو برابر زمانی که درباره اینجانب در برنامه‌های آن سازمان نشر اکاذیب شده، فرصت برای تنویر افکار عمومی داشته باشم.

بی‌طرفی آن سازمان در این خصوص و اختصاص وقت برای دفاع از اتهامات منتسب، شائبه هر گونه تخریب سازمان‌یافته از سوی آن سازمان را از بین خواهد برد.

با احترام

پروانه سلحشوری

نماینده مردم شریف تهران، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی

17

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • مهدی
    0

    پایان کار شما در مجلس نزدیک شده پس حاشیه درست نکنید نمایندگان تهران همه عوض میشوند چون هیچ خاصیتی نداشتند

    نظرات شما -
    • یزدان
      0

      به عنوان کسی که اکثر روزها مجلس را از رادیو دنبال میکنم بجز سه نفر نماینده شهرستانی که خیلی فعال هستند فقط نماینده های تهران هستند که مجلس را میگردانند و بقیه بود و نبودشان خیلی فرق نمیکنه. البته شاید من اشتباه میکنم.

    • کاربر ناشناس
      0

      ایشان خودکشی کرده و باعث سینه چاکی سیاستمداران شده است اما همین سیاستمداران در باره خانم استاد که با ضرب گلوله کشته شد سکوت کردند.... چرا؟

  • خوب بخت
    0

    خانم سلحشور لطفا در خصوص شرکت های بنام شما یاتحت مدیریتتان هم توضیح بدهید وبفرمایید چرا برای کودک مظلوم برق گرفته واکنش نشان ندادی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها