عامل برتری رونالدو: قدرت ذهنی و حرفه‌ای گری

ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی سابق یوونتوس به ستایش از کریستیانو رونالدو ستاره بزرگ این تیم پرداخته ولی می‌گوید یووه امسال ممکن است برای فتح سری آ با چالش دشواری روبرو شود.

عامل برتری رونالدو: قدرت ذهنی و حرفه‌ای گری

ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی فصل گذشته یوونتوس به تمجید از کریستیانو رونالدو، ستاره بزرگ این تیم پرداخته و معتقد است برتری ذهنی و حرفه‌ای‌ گری رونالدو او را از بقیه ستاره‌های دنیای فوتبال متمایز کرده است. آلگری در عین حال معتقد است یووه امسال برای فتح سری آ کار دشوارتری در پیش رو دارد و ممکن است اسکودتو امسال به اینتر میلان تعلق بگیرد.

سال گذشته که یوونتوس در یک حرکت بزرگ رونالدو را از رئال جدا کرده و به تورین آورد آلگری سکان هدایت بیانکونری را در دست داشت. در فصلی که یوونتوس برای هشتمین بار پیاپی فاتح سری آ شد رونالدو برای این تیم در 21 بازی به میدان رفت و برای یووه 28 گل به ثمر رساند.

آلگری در این باره گفت:" قدرت رونالدو قدرت روحی و ذهنی است. او یک بازیکن 34ساله است که قهرمانی‌های متعددی بدست آورده، از جام ملتهای اروپا بگیر تا توپهای طلا و غیره، ولی همچنان با انگیزه کامل تلاش می‌کند و همین است که او را از بقیه ستاره‌ها متمایز کرده".

سرمربی سابق یوونتوس در ادامه گفت:" داشتن تکنیک برای اینکه یک فوتبالیست سالها در بالاترین سطح فوتبال دنیا بماند الزامی است ولی تفاوت رونالدو با دیگر ستاره‌های بزرگ به نظر من قدرت ذهنی و حرفه‌ای گری او است. ترجیح می‌دهم مربی رونالدو باشم یا استعدادهای جوان؟ بدون تردید رونالدو"

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها