سانچس: تمام دنیا را بگردید لوکاکو نظیر ندارد

الکسیس سانچس، ستاره شیلیایی اینترمیلان با ستایش از همبازی سابقش در منچستر یونایتد، روملو لوکاکو می‌گوید او بازیکنی بی‌بدیل است که نظیرش در هیچ کجای دنیا پیدا نمی‌شود.

  سانچس: تمام دنیا را بگردید لوکاکو نظیر ندارد

الکسیس سانچس، مهاجم شیلیایی که اخیراً به اینترمیلان ملحق شده به ستایش از روملو لوکاکو، همبازی سابقش در منچستریونایتد و گران‌ترین بازیکن فعلی اینتر پرداخته و می‌گوید لوکاکو فوتبالیستی است که نظیرش در هیچ کجای دنیا پیدا نمی‌شود.

تعریف‌های سانچس از لوکاکو در حالی مطرح می‌شود که او تا اینجا در دو بازی برای اینتر موفق شده دو بار گلزنی کند و به همین علت در مسیر تبدیل شدن به ستاره‌ای محبوب برای هواداران اینتر قرار گرفته است. سانچس که بعد از انتقال لوکاکو از یونایتد به اینتر، در راه او قدم گذاشت و به صورت قرضی از اولدترافورد راهی سن‌سیرو شد حالا به تعریف از همبازی سابق می‌پردازد.

سانچس در این باره گفت:" هر جای دنیا که بگردید هیچکس را پیدا نمی‌کنید که مثل روملو لوکاکو باشد. او نظیر ندارد".

ستاره شیلیایی اینتر در ادامه گفت:" من و لوکاکو در یونایتد خیلی خوب تمرین می‌کردیم. ولی باید بازی‌های بیشتری به ما می‌رسید تا بتوانیم خودمان را نشان دهیم. آن زمان برای حضور ما در منچستریونایتد زمان مناسبی نبود. باشگاه تغییرات خیلی زیادی را پشت سر می‌گذاشت و وقتی یک تیم اینقدر تغییر می‌کند اوضاع سخت می‌شود. ولی من و لوکاکو خیلی خوب تمرین می‌کردیم".

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها