پوچتینو: تریپیر گفت حرفهایش تحریف شده است

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی تاتنهام با رد ادعای کیه‌ران تریپیر بازیکن سابق این تیم و بازیکن فعلی اتلتیکو مادرید می‌گوید او مجبور به ترک تاتنهام نشده است.

پوچتینو: تریپیر گفت حرفهایش تحریف شده است

بعد از آنکه کیه‌ران تریپیر که در تابستان جاری تاتنهام را ترک کرد و راهی اتلتیکو مادرید شد به انتقاد از باشگاه انگلیسی پرداخت و مدعی شد باشگاه با او رفتار بدی داشته و به ترک تاتنهام مجبورش کرده، مائوریسیو پوچتینو این ادعاها را رد کرد و گفت تریپیر بعد از صحبتهای خود از طریق هری کین با او تماس گرفته تا درباره اظهاراتش توضیح دهد.

پوچتینو می‌گوید او به طور مشخص و روشن اعلام کرده بوده که خواهان باقی ماندن تریپیر در تاتنهام است. سرمربی تاتنهام در این باره گفت:" من مصاحبه تریپیر را ندیدم ولی درباره‌اش شنیده‌ام. ما با هم صحبت کردیم و او برایم گفت که قصد دارد به اتلتیکو مادرید ملحق شود. فقط همین. حرف دیگری بین ما رد و بدل نشده بود".

سرمربی تاتنهام در ادامه گفت:" روز چهارشنبه که هری کین از اردوی انگلیس به باشگاه برگشت به من گفت پیامک تریپیر را دیده‌ای؟ به هری گفتم نه، چون شماره تلفن همراهم را عوض کرده‌ام و شاید او شماره جدیدم را نداشته و برای همین پیامکش را ندیده‌ام".

پوچتینو در ادامه گفت:" وقتی پیامک تریپیر را دیدم او توضیح داده بود که حرفهایش درست منتقل نشده. من چیز دیگری نمی‌دانم. تریپیر پیامش را از طریق هری کین برایم ترجمه کرد. او می‌خواست برایم توضیح بدهد ولی من هیچ مشکلی با کیه‌ران نداشتم".

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها