ونگر: این فصل یونایتد مدعی قهرمانی نیست

آرسن ونگر، سرمربی فرانسوی و سابق آرسنال امید چندانی به منچستریونایتد این فصل ندارد.

ونگر: این فصل یونایتد مدعی قهرمانی نیست

شیاطین سرخ در این فصل بازیکنان جوانی را به ترکیب خود اضافه کرده اند و خط حمله این تیم مملو از بازیکنان جوان است و از چهار بازی اول، تیم اوله گونار سولسشر موفق به کسب تنها پنج امتیاز شده است. آرسن ونگر معتقد است اگرچه یونایتد پتانسیل بالایی دارد، اما بازیکنان این تیم هنوز به اندازه کافی بالغ نشده اند و نمی توان آنها را نامزد قهرمانی در فصل جاری دانست.

آرسن ونگر گفت: "وقتی منچستریونایتد را می بینید، متوجه می شوید آنها یک نمونه از تیم هایی هستند پتانسیل زیادی دارند، اما هنوز راه جمعی برای کسب موفقیت پیدا نکرده اند. شاید بازیکنان این تیم به اندازه کافی بالغ نباشند که بتوانند مسئولیت تیمی مانند منچستر یونایتد را در کنار هم بر دوش گیرند.

حالا شرایط یونایتد یک علامت سوال بزرگ است زیرا شما احساس می کنید چیزی در حال پدیدار شدن است، اما همه چیز آماده نیست. به همین دلیل من می گویم وقتی بازی آنها را تماشا می کنید به این نتیجه می رسید که یونایتد نامزد قهرمانی نیست. آیا قرار است این نسل آنچه را که رایان گیگز، پل اسکولز و دیوید بکام در طی چندین سال انجام داده اند را شبیه سازی کنند؟ من شخصا هنوز قانع نشده ام."

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها