یک برنامه دیگر برای نورچشمی صداوسیما

یک برنامه جدید از شب گذشته در شبکه ۳ روی آنتن رفته که باز تهیه‌کننده‌اش همان تهیه کننده نورچشمی مدیر جوان شبکه ۳ است .

یک برنامه دیگر برای نورچشمی صداوسیما

برنامه مناسبتی «چهل چراغ» با موضوع امام حسین (ع) روی آنتن خواهد رفت. این برنامه را مجتبی امینی مدیر مؤسسه آوینی فیلم تهیه می‌کند که تهیه‌کنندگی برنامه «هفت» را هم بر عهده دارد و پیش‌تر هم سریال «گاندو» را روی آنتن داشت.

در شبکه ۳ انگار گزینه اول ساخت هر برنامه‌ای مجتبی امینی است!

رسانه ملی در همه سال‌های اخیر به سامانه شفافیت نپیوسته و جدول مشخصی از هزینه‌های تولید هر یک از مجموعه‌هایش را اعلام نمی‌کند، اما مدام علیه سینما و هزینه‌های هنگفت در آن گزارش می‌سازد. اینکه مشخص نیست این پروژه‌ها چه میزان درآمد دارند و هر تهیه‌کننده برای تولید هر برنامه چه میزان دستمزد می‌گیرد، همگی ابهام‌هایی هستند که پاسخ روشنی برای‌شان وجود ندارد.

منبع: خبرآنلاین

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • حسین
    0

    خوب نوشتید ولی اصل مطلب را نرساندید. سینماگران مث همه دنیا خودشان هزینه می کنند و خودشان هم در میاران- بجز نورچشمی های وزارت ارشاد- اما بنویسید که صداوسیما از خون این ملت تحریم زده به خورد امثال اقای امینی می دهد و حساب و کتاب هم ندارد.

    نظرات شما -
    • داداش گلم
      0

      خوبه هیچی از دخل و خرجشون نمیدونید و این همه بدون مدرک تهمت میزنید .آخرتی هم هست.همه که نباید مثل شما فکر کنن. شفافیت نه در مجلس ما هست نه در دولت ما نه در سینما نه در صداوسیما.تازه اگر صداوسیما اعلام رسمی نداره ولی خیلی از پروژه ها رو بایک سوال میتونید از تهیه کنندش خرجشو بپرسید اما گویا پرسیدن نمیصرفه نون تهمت زدن بیشتره.

  • سیدعلی
    0

    حتما باید از کسایی باشن که شما تایید کنید و افکار پوسیده شما رو ترویج کنند تا خوب باشن ؟ دوست دارید طرف مدیر شده بعد همیشه از شما اجازه بگیره که چکار کنه؟ این همه فساد و بی عرضگی همفکرای شما زندگی مردم رو نابود کرده مثل مگس میشینید روی زخم و مثل زالو میمکید بلکه مردم رو تحریک کنید.به خیال خودتون هم دارید با زیرکی انجام میدید ولی خیلی تابلو هستید که از کدوم لاشخورهایی هستید.

  • جوادبیسیمچی
    0

    از نشانه های بارز تایید و موفقیت سریال گاندو عدم محبوبیت معترضان و منتقدان این سریال وزین نزد افکار عموم ملت است .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها