خانه ای که نه برای بهروز وثوقی بود نه برای شازده قاجاری/از شایعه تا واقعیت خانه خیابان ویلا

روز گذشته اخباری مبنی بر فروش خانه ی متعلق به بهروز وثوقی در فضای مجازی پخش شد، شنیده ها حاکی از تصدیق این خبر بود اما واکنش سازمان اموال و املاک بنیاد، نشان از اتفاق دیگری داشت.

خانه ای که نه برای بهروز وثوقی بود نه برای شازده قاجاری/از شایعه تا واقعیت خانه خیابان ویلا

روز گذشته شایعاتی درباره خانه خیابان ویلا در فضای مجازی پیچید و افراد زیادی را مصر کرد تا بنیاد را از فروش خانه منصوب به بهروز وثوقی منصرف کنند. البته شنیده های دیگری حاکی از آن بوده که این خانه به یکی از شاهزادگان قاجاری تعلق داشته است.

طی تماس تلفنی خبرنگار اجتماعی خبرفوری و یکی از متصدیان پاسخگو مزایده اما همه چیز مشخص شد، این خانه متعلق به بهروز وثوقی نبوده و این شایعه در فضای صرفا برای مطرح شدن هرچه بیشتر این خانه ایجاد شده است.

خانه‌ی مذکور نه تعلقی به یکی از شاهزادگان قاجار داشته و نه از آن هیچ شخص مشهوری بوده است، این خانه صرفا یک خانه قدیمی بوده که بنیاد اکنون قصد مزایده آن را داشته است.

این متصدی همچنین اشاره می کند که این خبر صرفا شایعه بوده و این خانه هیچ ارتباطی با اشخاص ذکر شده ندارد و روز گذشته هم تکذیبیه آن آمده است.

منبع: خبر فوری

33

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • هیمانوردی غلامزاده
    0

    صرفا یک خانه قدیمی است. این خانه قدیمی مالک ندارد؟

  • منوچهر بحرینی وکیل پایه یک دادگستری
    0

    من وکیل آقای بهروز وثوقی هستم ایشان در اولین ساعات پخش این شایعه با من تماس گرفتند و تعلق این خانه به خود را تکذیب کردند .خوشحالم که این حقیقت را اعلام کردید . با سپاس از شما ، موضوع را به آقای‌وثوقی اطلاع میدهم .

  • اریا اسدی زلزله شش . چهار دهم ریشترررررررررررر
    0

    اقای بحرینی من اطلاع دادم بهروز گفت به منوچهر بگو خرج تلفن خودت رو زیاد نکن و شدیدان سلام رساند و گفت هوای خونه مو داشته باشین و گلدان ها رو هم اب کنید

  • مصطفی
    0

    مگه میشه .خونه صاحب نداره.لابد ماله اجنه هاست

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها