فیلم| حرف‌های تند علیرضا فغانی درمورد ورود زن‌ها به استادیوم!!


21 شهریور 1398 - 11:17
5d79e9ee9cca3_2019-09-12_11-17
علیرضا فغانی گفت: بانوان ما واقعا تفریحی ندارند. ما اگر قرار باشد با خانواده تفریح کنیم، می‌رویم رستوران غذا می‌خوریم. تفریح خانوادگی ما بسیار محدود است.

علیرضا فغانی گفت: بانوان ما واقعا تفریحی ندارند. ما اگر قرار باشد با خانواده تفریح کنیم، می‌رویم رستوران غذا می‌خوریم. تفریح خانوادگی ما بسیار محدود است.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

21 شهریور 1398 - 11:17

آدرس خبرفوری در پیام‌رسان گپgap.im/akhbarefori


24

نظرات 10
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
هم وطن 1 4 پاسخ 1398/6/25 -13:17

اینها همه حرف و حدیث است مشکلات مردم باید پیگیری بشه .یک عده ای فقط داخل کشور دارند تشنج ایجاد می کنند زن و شرافت . زن را چه به استادیوم . زن شوهر داری ، فرزند داری ، عفاف ، حجاب ، سلامت . اگر کسی به فکر سلامت خودش بود پا به چنین جاهایی نمی گذارد .بعضی ها می خوان با این حرفا مردم و به خصوص قشر زحمتکش خانه و خانواده را دچار چالش کنند .

من 2 6 پاسخ 1398/6/24 -17:40

برای فغانی که تو فرودگاه خواهر خانم خودش و بغل می کنه دین و شان و حیا برای زنان معنی نداره شماها با خودتون چندچندین

یزدان 1398/6/26 -12:40

یعنی وقتی رییس جمهور اسبق ما مادر رییس جمهور ونزویلا را بغل کرد دین و شرم و حیا براش معنی نداشت؟ بعضی مواقع ممکنه انسان تحت موقعیت و احساسات خاصی کاری انجام بده که هیچگونه منظور و هدف سوئ نداره. ایکاش یاد میگرفتیم اگه از یکی خوشمان نمیاد بهش تهمت نزنیم.

مسعود 5 2 پاسخ 1398/6/23 -15:24

آقای فغانی شما واقعا خانم و دختر خودت را شایسته حضور در ورزشگاه آزادی می دانی؟فحش های رکیک محیط مناسبی را فراهم کرده؟

یزدان 1398/6/26 -12:31

اتفاقا به نظر من محیط ورزشگاهها در صورتی که مردها بتوانند با خانواده هایشان بیان اصلاح خواهد شد من یادمه سی سال پیش که تازه اتوبوس واحد در شهر ما راه اندازی شده بود عده ای با چاقو صندلیهایش را پاره میکردن و یا فحش روی صندلی مینوشتند . با گذشت زمان فرهنگ اتوبوس هم برای مردم جا افتاد . پس به جای یک ترس ۴۰ ساله که مبادا زنها فحش بشنوند پس به استادیوم نباید بیان ، بهتره که بیان استادیوم که به مرور فرهنگش هم درست بشه انشاله.

كاوه 6 3 پاسخ 1398/6/23 -12:17

آقاي فغاني زنان ما در مقابل زنان كشورهاي ديگه چه محدوديتي دارن ... فقط نميرن استاديم فوتبال شد محدوديت ؟؟؟؟؟ يعني تفريگاه خانواه فق استاديوم فوتباله ؟؟؟؟ جاي ديگه تو ايران وجود نداره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ يعني زنان كشورهاي خارجي فقط ميرن ورزشگاه ؟؟؟؟؟

حسام 4 3 پاسخ 1398/6/23 -12:14

آها يعني اگه خانم ها برن استاديوم فوتبال ديگه تمام مشكلات و كم بود جاهاي تفريحي جبران ميشه ... يعني همين كه خانم ها نميرن ورزشگاه آقايون محدوديت بزرگي دارن كه حقوق اونا تامين نميشه .. آها خوب شد گفتي

رضا 7 2 پاسخ 1398/6/22 -16:24

خانما بیان استادیوم مشکل بیکاری وققر وفحشا و ذزذی مسولان و کودکان کار اینا همه حل میشه .من که دوس دارم خانوما بیان ولی جناب فغانی خود شما که داوری خیلی خوب میدونید که چقدر فحاشی میشه تو ورزشگاهای ما .به نظز شما شنیدن فحش تفریحه.یک تحقیق شده د. المان که هیچ چیزی مثل خرید برای خانوما جذاب نیست.و اون جذابیت با پول ورونق اقتصادی کار به دست میاد

اوا 10 6 پاسخ 1398/6/22 -10:00

مردم گرفتار بیکاری و معیشت دولت و اصلاح طلبان رفاه طلب دنبال رفتن بانوان به ورزشگاه مردان!!

ل 13 9 پاسخ 1398/6/21 -18:27

هیچ شادی در این ملت جز رو سر خود زدن و گریه کردن نیست ,دختر پسرا فقط منتظرند محرم بیاد شاید دل یکی رو بدست بیارن

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks
پیشنهاد ما
تشکیل پلیس قضایی از اختلاف سلیقه‌ ضابطان جلوگیری می‌کند / حفاظت اطلاعات سپاه، وزارت اطلاعات و نیروی انتظامی درباره یک موضوع واحد، سه نظر متفاوت دارند
عصبانی‌ترین مردم دنیا را داریم/حضور خانواده‌ها در ورزشگاه‌ها آثار فرهنگی مثبت دارد/ کمتر شاهد نظرات مترقیانه مبتنی بر عنصر زمان و مکان هستیم
آتش "آزادی" بر پیکر "سارا" / بدنی که سوخت، قفلی که باز نشد
احمدی‌نژاد معتاد به دیده شدن است / مايكل جكسون در رده بندی مطالبات مردمی نیست/ عجيب بودن فرد را مشهور می سازد، اما محبوب نه!
در برخی نقاط کشور شاهد 3متر فرونشست هستیم/ پیشروی فرونشست به محدوده‌ فرودگاه امام نگران کننده است
به جای فیلتر فضای مجازی صدا و سیما را آزاد کنید/ می‌توانیم بر اساس قانون اساسی صدا و سیما را از انحصار خارج کنیم / در مقام عمل و توجه به مسائل فرهنگی زیر فرش هستیم/ نمک به زخم اهالی فرهنگ نپاشیم
چه نمره‌ای به دولت می‌دهید؟ / عملکرد دولت روحانی بهتر بود یا احمدی‌نژاد؛ نظر بدهید