سرگرم کننده‌ترین فیلم‌های قرن ۲۱ + تصاویر

هدف اصلی برخی فیلم‌ها سرگرم کردن مخاطبان است که در این گزارش به برخی از آنها پرداخته‌ایم.

سرگرم کننده‌ترین فیلم‌های قرن ۲۱ + تصاویر

با تغییر عادت‌ انسان‌های مدرن، بسیاری از فیلم‌هایی که احمقانه و اغراق آمیز به نظر می‌رسند هر روز و هر روز رایج‌تر می‌شوند.

اگرچه همین فیلم‌های بی ارزش گاهی راحت‌تر مخاطبان خود را پیدا می‌کند، اما هنوز هم کارگردان‌هایی هستند که فیلم‌های درخشانی می‌سازند و با حس شوخ طبعی که به نمایش می‌گذارند تجربه لذت بخش سینمایی را به مخاطب می‌چشانند. آن‌ها ثابت کردند که با وجود تاثیر‌هایی که سینما در آن سال‌ها گرفته، اما هنوز هم سینما می‌تواند یک سرگرمی عالی و با کیفیت باشد.

در این لیست قصد داریم سرگرم کننده‌ترین فیلم‌های قرن بیست و یکم را به شما معرفی کنیم.

۱) مکس دیوانه: جاده خشم «Mad Max: Fury Road»

مطمئنا، قله این لیست مکس دیوانه، شاهکار جرج میلر خواهد بود، او در این فیلم پسا ابرقهرمانی یک معجزه هیجان انگیز از سینما را خلق می‌کند. در این فیلم پس از یک جنگ هسته ای، جهان به یک بیابان تبدیل شده و تمدن از بین رفته است. مکس که بعد از مرگ همسر و فرزندش به اسیری گرفته شده غریزه بقای زیادی دارد.

سرگرم کننده‌ترین فیلم‌های قرن ۲۱+تصاویر

مکس دیوانه در قلمرو کسی حضور دارد، که قدرت همه چیز را به دست گرفته و به دنبال موقعیتی است که از دست او فرار کند. صحنه‌های هیجان انگیز تعقیب و گریز در این فیلم تصویر برداری‌های عالی و جلوه‌های ویژه قابل تحسین، مکس دیوانه را به فیلمی سرگرم کننده تبدیل کرده که بار‌ها دیدن آن شما را خسته نخواهد کرد.

****

۲) حرامزاده‌های لعنتی «Inglourious Basterds»

کوئنتین تارانتینو بیش از هر کارگردان دیگری بر سینمای معاصر تاثیر گذاشته است. این فیلم در در زمان حکومت آلمان نازی است و فرانسه در شرایط سختی قرار دارد. شخصیت شوشانا یک بازمانده غیر نظامی است که شاهد مرگ خانواده خود توسط نازی‌ها بوده است و قصد دارد در پاریس زندگی جدیدی را شروع کند.

سرگرم کننده‌ترین فیلم‌های قرن ۲۱+تصاویر

در طرف دیگر یک فرمانده آمریکایی مامور شده تا مامور‌های خود را علیه نازی‌ها در اروپا سازماندهی کند در نهایت نقشه‌های این فرمانده و شوشانا برای کشتن هیلتر به صورت تصادفی همزمان می‌شود و داستان‌های هیجان انگیزی را به وجود می‌آورد.

****

۳) راننده «Drive»

نیکلاس ویندیگ رفن هم از بی پروا‌ترین کارگردان هاست و فیلم راننده، شاهکاری از او بر اساس رمان جیمز سالیس است. این فیلم داستان شخصیتی ناشناخته است که مکانیک است و همچنین صحنه‌های بدلکاری ماشین‌ها را نیز انجام می‌دهد. اما گاهی نیز به سرقت‌های شبانه می‌رود اما چالش او زمانی شروع می‌شود که به کمک همسایه اش می‌رود.

سرگرم کننده‌ترین فیلم‌های قرن ۲۱+تصاویر

این فیلم که در سال ۲۰۱۱ جایزه بهترین کارگردانی کن را گرفته بود، از نمونه‌های خاص سینماست که وقتی یک فیلم دلپذیر و جذاب می‌خواهید به کمک شما خواهد آمد.

****

۴) وال ئی «Wall-E»

پیکسار یکی از مهمترین استودیو‌های ساخت انیمیشن است و انیمیشن وال ئی یکی از بهترین نمونه‌های آن است. مهمترین سرگرمی و کار ربات وال وی، جمع آوری زباله‌ها و قرار دادن آن‌ها در مکان مناسب است. در زمین نابود شده، او تنهاست و تنها کسی که بعد از مدت‌ها به زمین می‌آید یک ربات جست و جو گر است که وال ئی به چشم یک دوست به او نگاه می‌کند.

سرگرم کننده‌ترین فیلم‌های قرن ۲۱+تصاویر

این انیمیشن، داستان تنهایی، عشق، دوستی از سوی یک ربات زباله جمع کن را روایت می‌کند که توسط انسان‌ها بر روی زمین جا مانده است. این انیمیشن همچنین نتیجه آسیب‌هایی را که انسان به محیط طبیعی زده می‌شود را نشان می‌دهد.

****

۵) گرگ وال استریت «The Wolf of Wall Street»

مارتین اسکورسیزی یکی از موفق‌ترین کارگردان‌های هالیوود است. «گرگ وال استرین» فیلم پویا و هنرمندانه او است. این فیلم داستان ظهور و سقوط جردن بلفورت، سرمایه گذار و دلال معروف آمریکایی است که در مدت کوتاهی پولدار می‌شود و وال استریت را در دهه ۹۰ میلادی به چالش می‌کشد.

سرگرم کننده‌ترین فیلم‌های قرن ۲۱+تصاویر

اسکورسیزی در این فیلم روی دیگر جامعه آمریکا را نشان می‌دهد، گرگ‌های بازار سهام نیویورک، جنگ‌ها و جاه طلبی‌های آن‌ها را به تصویر می‌کشد؛ این فیلم سه ساعته به لطف ریتم سریع و تدوین استادانه اصلا خسته کننده نیست.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها