جنیفر لوپز، هیچ‌وقت به‌اندازه‌ امروز، به نامزدی اسکار نزدیک نبوده است

«جنیفر لوپز» از فیلم «سلینا» که دو ‌ قبل عرضه شد تاکنون تا این اندازه به اسکار نزدیک نشده بود.

جنیفر لوپز، هیچ‌وقت به‌اندازه‌ امروز، به نامزدی اسکار نزدیک نبوده است

بازی «جنیفر لوپز» در فیلم «سلینا» (Selena) که دو دهه‌ی قبل اکران شد شایسته‌ی کسب جایزه در اسکار دانسته می‌شد. درام استریپری او تحت عنوان «کلاهبرداران» (Hustlers) در تعطیلات آخر هفته‌ی گذشته در جشنواره‌ی فیلم تورنتو اکران شد و بسیاری از منتقدین بازی لوپز در این فیلم را بهترین نمایش او در کارنامه‌ی بازیگری‌اش توصیف کردند. نقش مکمل «رومانا» با بازی لوپز بلافاصله پس از نمایش فیلم یکی از گزینه‌های اسکار در نظر گرفته شد.

منتقدین فیلم «کلاهبرداران»‌ پراحساس، سرگرم‌کننده و کمی ترسناک توصیف می‌کنند که اغلب این خصوصیات عالی از بازی مستحق اسکار لوپز نشأت می‌گیرد. «کوین فالن» منتقد «دیلی بیست» با اشاره به همین مسئله می‌نویسد: «دوست من «رامین ستوده» در ورایتی دائماً فیلم را نسخه‌ی «ارین بروکوویچ» لوپز و در سطح بازی جذاب «متیو مک‌کانهی» در «مجیک مایک» می‌داند. ارزیابی درستی است اما وجود بی‌مانند و متفاوت خودش را دارد و در این فیلم یک خرس مادر درنده‌خو است. در صورتی که استودیو زیرک باشد باید او را به شکل جدی وارد رقابت اسکار در بخش بهترین بازیگر زن نقش مکمل کند؛ «کنستانس وو» که بازیگر نقش اول فیلم است و نمایش لوپز نمونه‌ی کامل یک نقش مکمل است که در از عهده‌ی وظیفه‌اش که تکمیل شخصیت اصلی است برمی‌آید.»

لس آنجلس تایمز در حین برگزاری جشنواره‌ فیلم تورنتو احساس «جنیفر لوپز» در مورد این ستایش‌ها را جویا شده است. لوپز می‌گوید: «وقتی که امروز بیدار شدم و با چنین واکنش‌هایی مواجه شدم با خود گفتم: «بسیار خوب!» البته طبیعی است که احساس غرور می‌کنم. در دوران بازیگری سخت کار کرده‌ام. در فیلم‌های بسیار زیادی بازی کرده‌ام و در نقش‌های بسیاری بازی کرده‌ام که به من آموخته‌اند تنها چیزی که دوست می‌دارم بازی کنم را بپذیرم. با امضای قرارداد بازی در هر فیلمی تنها هدفم این است که هنرمند بودن را تجربه کنم و عاشق زندگی و مردم باشم. اینکه چنین فرصتی در زندگی من فراهم شده باعث افتخار است. من آموخته‌ام که به چیز دیگری فکر نکنم. وقتی که بازی تو را شایسته‌ی اسکار می‌دانند، احساس عجیبی است.»

لوپز اضافه می‌کند: «اشک مرا جاری می‌سازد. با خود می‌گویم وای، یک نفر از کار من راضی است! می‌گویم من از بازیگری لذت می‌برم و مسائل دیگر اهمیتی ندارند، اما اهمیت دارد - اهمیت دارد که تلاش شما قدر دانسته شود و این خوشایند است.»

در فیلم «کلاهبرداران» به کارگردانی «لورین اسکافاریا»، لوپز در مقابل «کنستانس وو» و «کیکی پالمر» نقش‌آفرینی کرده است. استودیوی STX این فیلم را از ۱۳ سپتامبر در سراسر آمریکا اکران می‌کند.

منبع: سی‌نما

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها