اندرلخت؛ مقصد بعدی کوین دی‌بروین

کوین دی‌بروین، ستاره بلژیکی منچسترسیتی برای وینسنت کمپانی، مربی- بازیکن جدید اندرلخت آرزوی موفقیت کرده و می‌گوید بعد از جدایی از سیتی به کمپانی در اندرلخت خواهد پیوست.

اندرلخت؛ مقصد بعدی کوین دی‌بروین

کوین دی‌بروین، ستاره منچسترسیتی می‌گوید قصد دارد بعد از پایان دوران حضورش در این تیم به کشورش بلژیک بازگشته و به هم‌تیمی سابقش وینسنت کمپانی ملحق شود که اخیرا به عنوان مربی- بازیکن به این تیم پیوسته است.

کمپانی بعد از سالها حضور در منچسترسیتی و به بازو بستن بازوبند کاپیتانی این تیم، در پایان فصل گذشته سیتی را ترک کرد و به کشورش بلژیک بازگشت تا به عنوان مربی- بازیکن به اندرلخت خدمت کند. کمپانی اما در اندرلخت شروع خوبی نداشته و قرار شده در روزهای مسابقات، وظیفه مربی‌گری را به شخص دیگری واگذار کند.

دی‌بروین اما از هموطن خود حمایت کرده و می‌گوید در آینده به او در اندرلخت خواهد پیوست. دی‌بروین در این باره گفت:" امیدوارم دوران حضور کمپانی در اندرلخت همانقدر موفق باشد که در سیتی بود. به وینسنت گفته‌ام که تا یک سال دیگر یا شاید هفت سال دیگر، زمانی که کارم در سیتی تمام شود، برای من در تیمش یک جا نگه دارد".

ستاره بازی‌ساز بلژیکی منچسترسیتی در ادامه گفت:" اگر کمپانی جای من را در اندرلخت نگه دارد بدون تردید مقصد بعدی‌ام آنجا خواهد بود. دلم برای حضور کمپانی در سیتی تنگ شده است".

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها