احمدوند: مجموعه استقلال نباشد،فدراسیون تنیس را هم جمع کنند

سرمربی تیم ملی تنیس ایران گفت: فدراسیون تنیس اگر مجموعه تنیس استقلال را در اختیار نداشته باشد فاجعه می‌شود و بهتر است دیگر فدراسیون را هم جمع کنند.

احمدوند: مجموعه استقلال نباشد،فدراسیون تنیس را هم جمع کنند

سعید احمدوند درباره بدون زمین ماندن فدراسیون تنیس با از دست رفتن مجموعه تنیس استقلال بیان کرد: مجموعه تنیس استقلال تنها جایی است که تیم های ملی رده های مختلف در آن تمرین می کنند و حالا فدراسیون همان را هم نداشته باشد فاجعه به تمام معنا است. در این میان هم فقط رشته تنیس ضرر می کند چون تیم های ملی ما از این پس باید کجا تمرین کنند؟ اگر هم بخواهند زمین اجاره کنند حداقل باید ماهیانه سه میلیون تومان هزینه اجاره بدهند و واقعا این شدنی است؟

احمدوند با اشاره به اینکه این اتفاق باعث گرانی هر چه بیشتر تنیس می شود، تاکید کرد: استفاده از زمین های تنیس استقلال برای تیم های ملی رایگان بود و قیمت اجازه زمین ۴۰درصد جاهای دیگر بود و این امکان را می‌داد کسانی که دوست دارند بیایند بازی کنند اما با واگذاری به بخش خصوصی همان چند نفر هم دیگر نمی‌آیند. از طرفی بخش خصوصی چه کمکی به ورزش می کند؟ او به دنبال درآمدزایی خودش است. می گویند بخش خصوصی باید خدماتی را به تیم ملی بدهد اما مگر این کار را رایگان انجام می دهد در حالی که باید پول کار گر، خاک، نوار و خیلی چیزهای دیگر بدهد؟

او ادامه داد: مجموعه تنیس استقلال از قدیمی ترین باشگاه های تنیس در تهران است و با واگذاری به بخش خصوصی نابود می شود مانند اتفاقی که برای زمین های تنیس شهید کشوری رخ داد. به نظرم وزارت ورزش خودش آن را بگیرد به هر حال رییس بعدی فدراسیون هم نیاز به امکانات دارد و بدون باشگاه تنیس استقلال باید فدراسیون را هم جمع کنند.

احمدوند در پاسخ به این پرسش که گفته می شود کادر فنی و بازیکنان هفت ماه حقوق نگرفته اند و با تغییر فدراسیون تکلیف حقوق عقب افتاده انها چه می شود، گفت:در این هشت سال تاکنون پیش نیامده حقوق خود را نگرفته باشیم درست است ما برای پول برای تیم ملی بازی نکردیم اما به هر حال ورزشکار هم به انگیزه احتیاج دارد. آقای شایسته هم دستور پرداخت حقوق ها را داده بود اما مسئول مالی فدراسیون پرداخت نکرد و من متوجه نشدم دلیلش چه بود. الان هم نمی‌دانم تکلیف حقوق عقب افتاده چه می شود.

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها