پیام همنشینی مقتدی صدر و سردار سلیمانی در مراسم شام غریبان بیت رهبری از نگاه دو نماینده مجلس

عضو فراکسیون ونمایندگان ولایی مجلس گفت: حضور چند روزه مقتدی صدر از رهبران، شیعیان عراق با خانوده‌اش در قم و ارائه خدماتش در موکب‌های این شهر مذهبی به زائران حسینی (ع) حامل پیام‌های جدی برای دشمنان ملت ایران و عراق بوده است.

پیام همنشینی مقتدی صدر و سردار سلیمانی در مراسم شام غریبان بیت رهبری از نگاه دو نماینده مجلس

در میان تصاویری که شب گذشته از مراسم عزاداری شام غریبان در حسینیه امام خمینی منتشر شد، تصویری از مقتدی صدر از شخصیت های مذهبی و مهم عراق در کنار رهبر انقلاب و سردار سلیمانی نیز به چشم می خورد. این حضور با واکنش برخی نمایندگان روبرو شد.

دشمنان از حضور "مقتدی صدر" و خانواده اش در ایران سردرگم شده اند

ابوالفضل ابوترابی عضو فراکسیون ولایی مجلس، با اشاره به حضور " مقتدی صدر" از رهبران، شیعیان عراق در کشورمان گفت: حضور چند روزه مقتدی صدر از رهبران، شیعیان عراق با خانوده‌اش در قم و ارائه خدماتش در موکب‌های این شهر مذهبی به زائران حسینی (ع) حامل پیام‌های جدی برای دشمنان ملت ایران و عراق بوده است.

او که با خانه ملت گفتگو کرده است، در ادامه افزود: ناگفته نماند که در شرایط فعلی کشورعراق که "حشد الشعبی" مورد حمله پهبادی رژیم غاصب صهیونیست قرار گرفته است، حضورمقتدی صدر در شام غریبان حسینیه امام ( ره) و نشستن آن درمیان رهبری انقلاب و فرمانده سپاه قدس، بیانگر این مسئله مهم است که همسویی کامل در رابطه با محور مقاومت بوجود آمده است.

پیام همنشینی مقتدی صدر و سردار سلیمانی در مراسم شام غریبان بیت رهبری از نگاه دو نماینده مجلس

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس تصریح کرد: اتحاد خوبی در میان احزاب و اقوام گوناگون درعراق شکل گرفته است تا در مقابل اسرائیل و آمریکا نسبت به حملات پهبادی علیه مواضع حشد الشعبی ایستادگی کنند.

این نماینده مردم در مجلس دهم به مواضع صریح عراق نسبت به تحریم‌های آمریکا علیه ایران اشاره و اظهار کرد: بسیاری از احزاب سیاسی عراق و همچنین مقتدی صدر که همسو با محور مقاومت هستند؛ نسبت به تحریم‌های آمریکا علیه ایران واکنش نشان دادند و دست رد به سینه آمریکا زده اند. حضور مقتدی صدر در ایران اسلامی همه معادلات دشمنان این دو کشور به ویژه رسانه های جیره خوار آنها را بر هم زده است.

بیگانگان هرگز نمی توانند "مقتدی صدر" را از ایران جدا کنند

احمد سالک کاشانی نیز به حضور مقتدی صدر در مراسم شام غریبان بیت رهبری واکنش نشان داد و به خانه ملت گفت: حضور مقتدی صدر در ایران، بیانگر اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.

این نماینده مردم در مجلس دهم در پرسش به سوالی مبنی بر اینکه رسانه های بیگانه مقتدی صدر را رهبری، ضد ایرانی مطرح می کردند اما حضورش در ایران چیز دیگری را بیان می کند، اشاره و اظهار کرد: قطعا، تبلیغات رسانه‌های بیگانه نسبت به ایران به جایی نخواهد رسید و اگر شبانه روز هم تحلیل‌ها و تبلیغات غیر کارشناسانه ای انجام دهند ؛ در حقیقت، نمی توانند افرادی همچون مقتدی صدر را از انقلاب اسلامی ایران جدا کنند.

منبع: خبرآنلاین

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها