گوشی قاپان بازار تهران در دام پلیس افتادند

سرکلانتر هفتم پلیس پایتخت از دستگیری ۳ مالخر و کشف ۳۰ دستگاه گوشی سرقتی خبر داد.

گوشی قاپان بازار تهران در دام پلیس افتادند

سرهنگ دوستعلی جلیلیان سرکلانتر هفتم پلیس پایتخت اظهار کرد: در پی دستگیری تعدادی سارق گوشی همراه توسط ماموران کلانتری ۱۱۳ بازار به دست آمد که سارقان، گوشی‌های سرقتی را به تعدادی مالخر در محدوده بازار حضرتی می‌فروشند.

وی بیان داشت: محل اعلامی از سوی سارقان به طور مستمر تحت مراقبت‌های ویژه قرار گرفت و مشخص شد که خبر صحت دارد و ۳ مالخر گوشی‌های سرقتی را از سارقان به قیمت بسیار پایین‌تر از قیمت واقعی می‌خرند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: تحقیقات پلیسی حکایت از این داشت که تعدادی افراد مشکوک به این محل‌ها تردد دارند و ۳ مالخر جوان، اموال سرقتی را خریداری و در همین محل نگهداری می‌کنند.

سرهنگ جلیلیان عنوان کرد: نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و دستور دستگیری متهمان و بازرسی از این محل در دستور کار قرار گرفت.

سرکلانتر هفتم عنوان کرد: در عملیاتی ۳ مالخر اموال سرقتی دستگیر و در بررسی از این محل‌ها تعداد ۳۰ دستگاه گوشی سرقتی کشف شد.

وی با اشاره به اینکه مالخران اموال سرقتی برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند، بیان داشت: ارزش ریالی کالای کشف شده توسط کارشناسان مبلغ ۷۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها