ورود عبدالمهدی به کربلا/ اعلام سه روز عزای عمومی

نخست‌وزیر عراق در پی وقوع حادثه ازدحام و جان باختن زائران در مراسم عزاداری عاشورای حسینی (ع) در کربلاء، برای پیگیری امور وارد این شهر شد. همچنین به دلیل وقوع این حادثه، در این استان سه روز عزای عمومی اعلام شد.

ورود عبدالمهدی به کربلا/ اعلام سه روز عزای عمومی

عادل عبدالمهدی، نخست‌وزیر عراق در بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد، حادثه‌ای که بر اثر ازدحام روز عاشورا در شهر کربلاء رخ داد، پیگیری می‌شود و مسؤولان ارشد برای اجرای اقدامات لازم در این باره، در آماده‌باش قرار دارند.

منبع: خبرآنلاین

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • مرتضی حیدری
    0

    به نام خدا : این مراسم باید به صورت نمادین برگزار شود و عده ی کمی بدوند و بقیه فقط به سینه زنی بپردازند نه هزاران نفر با هم به دویدن بپردازند !! معلوم است که عده ای ناتوان زیر دست و پا له خواهند شد !! آیاامام حسین به این خرافات رضایت خواهد داشت ؟!! آیا امام حسین کار این جاهلان را تایید خواهد کرد ؟!! والله امام حسین (ع ) برای مبارزه با جهل قیام کرد ولا غیر !!

  • یک زائر
    0

    دویدن وهروله کردن مال آدمهای سالم است نه آن معلولی که توانایی راه رفتن نداردوخود ش رادرمیان جمع رهامیکندواورامانندسیل میبرندودرلحظه ی حساس روی زمین افتاده وباعث مصدومیت خودوصدها زائربیگناه وعاشق میشوند، آیااسلام وامام حُسین ع این راازمامیخواهد؟؟؟.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها