پدر مرحوم سحر خدایاری: افرادی که از خون دخترم سوء استفاده می‌کنند را حلال نمی‌کنم

پدر دختری که به

پدر مرحوم سحر خدایاری: افرادی که از خون دخترم سوء استفاده می‌کنند را حلال نمی‌کنم

برخی از مهمترین گفته‌های او به این شرح است:

- دختر من از نظر عصبی مشکل داشت و در آن روز هم اعصابش به هم می‌ریزد و فحاشی می‌کند و با مامور نیروی انتظامی درگیر می شود.

- در این چند روزی که سحر در بیمارستان بستری بود هیچ سلبریتی یا فوتبالیست یا مسئولی به ملاقات سحر نیامدند و من کسی را ندیدم.

- هرکسی که می گوید سحر قربانی شده بی‌دلیل می کند این حرف را می زند، سحر قربانی چه شده؟ یک مشکل عصبی داشته که در روزی که به دادگاه می رود باز هم اعصابش به هم می ریزد و بعد اقدام به خودکشی می کند.

- هیچ حکمی مبنی بر زندانی شدن سحر صادر نشده و ما به عنوان خانواده سحر اعلام می کنیم که اصلا قرار نبوده سحر زندانی شود.

- مشکلی برای دریافت پیکرش نداشتیم و گفتند هرجایی دلتان می خواهد سحر را دفن کنید و اصلا برای خاکسپاری و مراسم هم مشکلی نداشتیم.

- از افرادی که از خون دختر من سواستفاده میکنند راضی نیستم و حلالشان نمی کنم، این افراد اشتباه می‌کنند که به بهانه اتفاقی که برای سحر رخ داده دارند علیه کشور صحبت می کنند.

این اظهارات درحالیست که مرگ این هوادار تیم استقلال واکنش وسیعی در رسانه‌های بین‌المللی داشته است:

منبع: مهر

17

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 22
  • رائری
    0

    ظلم پایدار نمی ماند .حکومت حکومت یزیدیان زمان هستند

  • ناشناس
    0

    برای این پدر داغدار متاسفم که بنده خدا را مجبور کرده اند حرفهایی را بر خلاف احساس قلب پاره پاره اش بزند. اما پدر محترم و داغدیده ظلم پا بر چا نخواهد بود. مطمئن باشید خداوند روزی انتقام سختی از مسببان این حادثه غم انگیز خواهد گرفت. مردم ایران شما و وضعیتتان را درک می کنند. روح سحر دختر ایران زمین انشاا... در آرامش باشد

  • مهدی
    0

    واقعا سوءاستفاده میکنند خصوصا آدمهایی مثل علی کریمی و مهناز افشار خائن

  • سحر
    0

    چقدر اطلاعات سپاه به پدر سحر فشار آورده است که مجبور شود این حرف‌ها را بزند .خدا لعنتتان کند

  • H
    0

    سر خط این میرسه به حسام آشنا،با چه گند کاری کردن و میخوان بکنن!!! وقتی پدرش اینجوری گفته ،چرا قوه قضاییه به خبرگزاری دولتی تذکر نمیده چرا سلحشوری و دوم خردادیا تو این اتفاق میدمند!!!!!! هیئت بر رفتار نمایندگان کجاست!!!! اون نیم لیبریتی تو اینستا چطور!!! اینها پیاده نظام چه جریاناتی هستند!!!

  • ali
    0

    جدیدا رسم شده که نوع فوت فرد مورد نظر از طریق خانواده نزدیک منتشر میشود و همه هم حلال نمیکنند کسانی رو که باعث و بانی خبر دروغ هستند و بلافاصله همه اخبار تلویزیون و سایت هم پخشش میکنن... مردم در جریان باشید هر کسی که اعتراض میکنه حالا به هر چیزی اگر خودکشی کنه , ناگهانی در بازداشت بمیره و ... فقط بدلائل زیر امکان پذیر میباشد: 1) مشکل روحی و روانی داشته و برخوردهای قهری مامورین قضات و ... هیچ ربطی به واکنش ایشان ندارد! 2)جاسوس و ایادی و مزدور اجنبی بوده فهمیده لو رفته و ...! 3) ناگهان بصورت خودجوش در مستراح بازداشتگاه اقدام به حرکت آکروباتیک آفتاب مهتاب میکند و گردنش میشکند! 4) بعد از دستگیری و بعد از 24 ساعت ناگهان ورم مغزی ناشی از سرماخوردگی موجب مرگ ناگهانی میگردد! 5) واجبی هم موجب مرگ میشود مواظب باشید!! و در آخر هیچ وقت تنهائی شنا نکنید خیلی خیلی خیلی خطرناکه!!

  • کاربر ناشناس
    0

    خداوند به شما پدر و مادر گرامی صبر بده. و روح آن مرحومه هم شاد.

  • کاربر ناشناس
    0

    روحش شاد.

  • امیر
    0

    خانه ای که با ظلم ابادش میکنند اه مظلومی ویرانش میکند، الله ، الله ، الله ، بترسید از خشم خدا

  • ف.ص
    0

    حالا اگه دختری بخواد بره استادیوم اشکالش چیه ؟؟اگه مردامون حرف بد میزنن مردا رو ادب کنین !!از کنارشون رد میشی دارن آروم حرف میزننا خانومی میبینن قسمت فحشای رکرکشو بلندتر میگن !!!!من نمیخوام برم و هرگز نمیرم دخترامم اهل رفتن نیستن ولی آزادشون بزارین شاید گوشاشونو بگیرن فحشارو نشنون .به بقیه چه؟؟یه اقایی میگه زنای ایرانی ظرفیت استادیوم رفتنو ندارن !!!!مزخرف زنای ایرانی از امثال تو خیلی مردترن .ولی بزارین همه انتخاب کنن یه قسمتو زنونه کن مختلط نباشه که اینایی که عشق فوتبال دارن برن ببینن .بابا کم بدبختی نداریم که اونارو حل کنین .ول کنین استادیومو . بعدم اون حکم خیلی ناجوانمردانه بوده .اون دوشب بازداشتش کلی حرف شنیده بوده حتما وای به زندان برای دختری که ازدواج نکرده !!!بترسین از خدا بترسین از آه مظلوم

  • بختیاری
    0

    ما تا وقتی این سلبریتی های ناآگاه رو داریم نیاز به دشمن نداریم

  • خودش مرده
    0

    بدترين حكومتي كه به فكر مردمش نيست ،فقط فكر انگليس است

  • سارا
    0

    حداقل یک متنی را منتشر میکردند که به یک پدر تازه فرزند به خاک سپرده بخورد....متن تکراری را ازکشو درآورده‌اند...

  • اقبال
    0

    شما نظری که خودتون دوست دارید میزارید این که انصاف نیست یه احمقای به نظام توهین میکنند میزارید .شرافت داشته باشید

    نظرات شما -
    • من
      0

      خودتی

  • شاهین
    0

    ما متاسفانه مرزی برای اعتراض از سر دلسوزی و اعتراض از سر غرض و ..نداریم.سالها پیش پسر جوانم در سن ۱۷سالگی اشتباهی ازش سر زد.البته نه خلاف شرع بود و نه خلاف قانون.بلکه سخت گیری یک مأمور.وقتی مجبور شدیم دادگاه بریم،معاون دادستان طوری با پسرم حرف زد که گریه کرد.و بعد از آن مشکل خیلی خیلی بی اهمیت که میتونست برای خانواده درد سر آفرین باشد،کوچکترین اشتباهی از این پسر سر نزد.هنوز هم سالها که میکذرد ما دعاگوی اون عزیز هستیم.اون مثل پسر خودش با فرزند ما رفتار کرد.حادثه سحر هم میتونست با تدبیر و گذشت ویه نصیحت از سر دلسوزی ختم به خیر بشه.امیدوارم شاهد اینچنین اتفاقاتی در کشور عزیزمون نباشیم دیگه.و این همت ما مردم و دلسوزان نظام را میطلبد

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      اول خدارحمتش کنه ازگناهاش بگذره اما با این کارش آبروی خانوادش مخصوصا پدرش رو برد واقعا فوتبال انقد ارزش داشت فقط میتونم بگم براش متاسفم

  • سپیده
    0

    متاسفانه شما خیلی جانبدارانه دارید قضیه را مطرح میکنید که یعنی مردم الکی شلوغش کردن بجای اینکه سفت و سخت پیگیر باشید که بدون هیچ اما و اگری قوانین داعشی کنار گذاشته بشه و زنان حداقل حقوق مدنی را داشته باشند

  • هدا
    0

    برخی نظرات چقدرمسخره بنظرمیرسه...فشار بر پدرسحر!!!! استکبارچه پیاده نظامهای خوبی توی کشورداره!!

    نظرات شما -
    • یه نفر
      0

      حرف تو خیلی مسخره تره!طرفدار ظلم

  • فرهاد صمدی نارمکی
    0

    عده ای میگن این قضیه سازماندهی شده بوده واین بنده خداروگول زدند اصلاًمن میگم که شماها راست میگید از ته دل هم می گم مملکتی که مردمش توتنگ نا های اقتصادی ومعیشتی کاردبه استخونشون بخوره ؛،،،،،،،،،،، من می فهم کارد به استخون یعنی چه منتها اگر حمایت پدرم وخانواده ام نبود اگه به من هم پیشنهاد وشرایط عالی اقامت دراروپا وآمریکا وکانادا باساپورت کامل روُ تو اون وضعیّت کاردبه استخون میدادند من هم وسوسه می شدم وخودمو آتیش میزدم ناگفته نمونه که این کار خودش ی ریسک بالایی یه چون تضمینی نیست که از این آتیش سوزی جون سالم بدرببری باید به قضیه ریشه ای نگاه کرد دردولت ونظام وقتی فساد نباشه وهمون جوری که رهبری فقط حرفشومی زنه اما متاسفانه عمل .........که درنظام جمهوری اسلامی مسئولین نظام سطح حقوق ودرآمد وسطح زندگی یشان باید هم سطح مردم( طبقه ی متوسط به سطح پائین) باشه وتواون وضعیّت می شه به مردم بهتر رسیدگی بشه چون مسئولین هم خودشان ودرآمد وزندگی یشان هم سطح مردمه ومردم فقیر روشرایطِشونو بهتر درک می کنند منتها اینایی که گفتم فعلاً همش خوابو خیاله البته میتونه به واقعیت تبدیل بشه که اگه بشه چی میشه ببینم اونموقع بازم (که اگه بشه) به قول شماها ی پرمدّعاء دشمنان میتونند این مردم کارد به استخون رسیده رو گول بزنند ووعده ووعید بدن؟؟؟؟؟؟؟یکی نیست به اینجورآدما بگه دشمنان اصلی همون خائنین داخلی اند که حتی به حرف رهبرشون هم گوش نمی دند آمریکا واسرائیل مغز خر نخورده که باایران جنگ مستقیم (جنگ فیزیکی)یارودرو داشته باشه حساب کرده باهمین کارها باایران میتونه جنگ بکنه چون براش هم راحت تره وهم ارزون تر تموم می شه منتها این آخری هارو باید به آقای خامنه ای و علی الخصوص به مسئولین به اصطلاح مسئول باید گفته شود تابلکه به فکر باشند تابه قول شماترمز بریده های نظام وحکومت دیگه دشمنان نتونند مردم و گول بزنند تابه خودشون صدمه (خودسوزی)بزنند والسلام .یاعلی مدد.

  • یه خانم
    0

    چرا تا زمانی که هنوز فوت نکرده بود کسی نمیگفت حکم زندانش دروغه؟؟؟!!!حالا که از دنیا رفته و کلی جنجال شده میگن؟!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها