پیام تسلیت فدراسیون فوتبال و باشگاه‌های استقلال، پرسپولیس و تراکتور برای درگذشت یک هوادار

فدراسیون فوتبال و باشگاه‌های استقلال، پرسپولیس و تراکتور ضایعه درگذشت هوادار خانم استقلال را تسلیت گفتند.

پیام تسلیت فدراسیون فوتبال و باشگاه‌های استقلال، پرسپولیس و تراکتور برای درگذشت یک هوادار

فدراسیون فوتبال ضایعه درگذشت سرکار خانم سحر خدایاری را تسلیت گفته و برای آن مرحومه غفران و مغفرت الهی مسالت دارد‌.

همچنین در پی درگذشت این هوادار خانم باشگاه‌های پرسپولیس، استقلال و تراکتور نیز تسلیت گفتند.


تسلیت باشگاه پرسپولیس و استقلال و تراکتور به مناسبت درگذشت هوادار استقلال

باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس، با صدور پیامی درگذشت هوادار استقلال را به خانواده آن مرحومه و اهالی فوتبال تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی باشگاه پرسپولیس، در این پیام آمده است: در گذشت تلخ سحر خدایاری، هوادار استقلال، موجب ناراحتی و اندوه همه ما شد.

باشگاه پرسپولیس این ضایعه را به خانواده آن مرحومه، اهالی فوتبال و به ویژه به باشگاه استقلال و هواداران آن تسلیت می‌گوید.

باشگاه پرسپولیس نیز در سایت خود نوشت: در گذشت تلخ سحر خدایاری، هوادار استقلال، موجب ناراحتی و اندوه همه ما شد. باشگاه پرسپولیس این ضایعه را به خانواده آن مرحومه، اهالی فوتبال و به ویژه به باشگاه استقلال و هواداران آن تسلیت می‌گوید.

باشگاه تراکتور نوشت: همزمان با روز عاشورای حسینی خبر درگذشت خانم سحر خدایاری باعث غم و اندوه خانواده بزرگ و میلیونی تراکتور شد.معتقدیم جان باختن در راه نیل به هدف و با عشق و علاقه به فوتبال، ارزشمند و اقدامی قابل تامل هست و امیدواریم شرایط فوتبال ایران در آینده به شکلی پیش رود که شاهد حضور خانواده‌ها در فضای سالم و با نشاط ورزشگاه‌ها باشیم. ما به عنوان عضوی کوچک از خانواده بزرگ تراکتور، این ضایعه دردناک را خدمت خانواده‌ی آن مرحومه و تمامی علاقه‌مندان به فوتبال به ویژه هواداران تیم استقلال تسلیت عرض می‌کنیم و از خداوند متعال رحمت و مغفرت الهی برای آن مرحوم مسالت می‌کنیم.

همچنین باشگاه استقلال نوشت: خانواده محترم خدایاری، درگذشت تلخ و غم‌انگیز فرزند دلبندتان، خانم «سحر خدایاری» موجب اندوه و تاسف فراوان مجموعه باشگاه استقلال و به خصوص هواداران این تیم گردید. این ضایعه را به شما و همه بستگان داغدار تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال رحمت و مغفرت الهی برای ایشان و صبر و اجر و سلامتی برای شما، بازماندگان و طرفداران فوتبال مسألت می‌کنیم.

منبع: فارس

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • دختر پرسپولیسی
    0

    با سپاس از باشگاه تراکتور که تنها باشگاهیه که تو پیامش به حقوق خانمها اشاره کرد... یاشاسین آذربایجان

  • علی
    0

    انگار همه قاطی کردن و انگار از یک کره دیگه به زمین اومدن . انگار تا حالا لای قران را باز نکردن که بدونن این دختر خودکشی کرده و در حقیقت یک انسان که خودش باشد را کشته و خداوند در قران میگوید کسی که یک نفر بی گناه را بکشد انگار همه ادمها را کشته و بدون شک جهنم جای اوست مگر اینکه روانی و دیوانه بوده باشد . اگر روانی و دیوانه بوده که نه کارش و نه حرفش ارزشی ندارد و اگر عاقل بوده و خودکشی کرده گناهش بسیار بزرگ است و جایش جهنم است و اگر نه تنها فدراسیون و استقلال و پرسپولیس و تراکتور بلکه کل عالم هم تسلیت بگویند و از او دفاع کنند باز هم جایش جهنم است . قران بخوانید تا لااقل به غیر فوتبال کمی هم از دین بفهمید .

    نظرات شما -
    • یه نفر
      0

      خدا خودش بلده قضاوت کنه و به بهشت و جهنم بفرسته شما نگران قسمت خداییش نباش...بقیه هم فقط نگران قسمت حق و حقوق انسانی و قضاوتهای نادرستند

  • تراکتور
    0

    خدا لعنت کند باعث ‌وبانیش که باعث مرگ این هوادارشده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها