استقبال راموس از پیوستن پوگبا به رئال

سرخیو راموس موافق انتقال پوگبا به رئال در فصل آینده است. ستاره فرانسوی تابستان قصد جدایی از یونایتد و پیوستن به رئال را داشت اما این انتقال ممکن نشد.  

استقبال راموس از پیوستن پوگبا به رئال

سرخیو راموس دو روز پیش بازی شماره 167 خود برای تیم ملی اسپانیا را انجام داد و یک بازی دیگر به تنهایی رکورددار بازی ملی در لاروخا خواهد شد. کاپیتان رئال و تیم ملی اسپانیا سال های پرافتخاری را در فوتبال پشت سر گذاشته و البته همیشه به دلیل خشونت ذاتی اش در فوتبال منتقدانی نیز داشته است.

راموس در مورد مصدوم کردن محمد صلاح در فینال لیگ قهرمانان 2018 به دیلی میل گفت:« من به عقیده همه احترام می‌گذارم، اما حقیقت این است که مردم گاهی اوقات من را بد قضاوت می‌کنند. وقتی من مقابل حریف سرسختی قرار می‌گیرم، این هیجان‌انگیزترین چیزی است که می‌تواند برایم اتفاق بیفتد و چیزی است که مشتاقانه منتظر آن هستم. هنگامی که باید مقابل یک بازیکن خوب یا یک مهاجم خوب بازی کنید، شما دوئلی خوب دارید که البته نمی‌خواهید با قلب و نیتی درست به کسی آسیب برسانید. در بازی فوتبال برای رسیدن به پیروزی و دفاع از خود به میدان می‌روید، اما در عین حال درون‌تان احترام هم هست.»

پیوستن احتمالی پوگبا به رئال:« به نظر من درهای رئال مادرید همیشه به روی بازیکنان خوب از جمله پوگبا باز است. از دید من پل یکی از بهترین بازیکنان جهان است. پوگبا بازیکنی متفاوت است و ارزش‌هایش را در یوونتوس و منچستریونایتد نشان داده است. به نظرم پل با بازی‌اش تیم را به تعادل می‌رساند. او تأثیر زیادی بر بازی هجومی تیم می‌گذارد و فیزیک بدنی جالبی هم دارد.

راموس همچنین در تمجید از زیدان گفت:« ما همیشه مدعی قهرمانی هستیم و باید اتفاقات بد فصل گذشته را به دست فراموشی بسپاریم و بیشتر از همیشه تشنه قهرمانی باشیم. به اعتقاد من این فصل می‌تواند فصل خوبی برای ما باشد و باید از همین شروع گام‌های‌مان را به درستی برداریم.»

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها