بر سر جنازه دختر آبی چه آمد؟

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور درباره دختر آبی که چندی پیش اقدام به خودسوزی کرده بود توضیح داد.

بر سر جنازه دختر آبی چه آمد؟

به گزارش خبر فوری ، در پی انتشار خبری در مبنی بر اینکه جنازه خانم «سحر.خ» که هفته گذشته مقابل یکی از واحد‌های قضایی تهران خودسوزی کرد، به خانواده اش از سوی پزشکی قانونی تحویل نشده است، رییس سازمان پزشکی قانونی کشور این خبر را تکذیب کرد.

دکتر مسجدی با تکذیب خبر منتشره در فضای مجازی مبنی بر عدم تحویل پیکر خانم «سحر _خ» گفت: با توجه به سکونت خانواده وی در شهر قم، جسد ایشان جهت طی مراحل قانونی به پزشکی قانونی این استان منتقل شده است.

وی افزود: اقدامات تحویل جسد پس از بررسی‌های لازم و طی مراحل قانونی توسط همکاران پزشکی قانونی قم انجام و جسد دیروز به خانواده ایشان تحویل شده است.

هفته گذشته یک مقام آگاه در دادگستری تهران با اشاره به خودسوزی یک خانم مراجعه کننده مقابل یکی از واحد‌های قضائی تهران در مورد سابقه پرونده فرد مذکور گفت: این فرد در اسفندماه سال ۹۷ و در حالی که پوشش نامناسب داشته است، با ماموران نیروی انتظامی درگیر می‌شود و به آن‌ها توهین می‌کند که مستندات لازم در همین رابطه از ناحیه ماموران تهیه و به دادسرای تهران تحویل می‌شود.

منبع: رکنا

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • کاربر ناشناس
    0

    اصلاح طلبان هنجار شکنان را تشویق می کنند دوست ندارند قانون اسلام اجرا شود دختریکه با نیروی زحمت کش انتظامی در می افتد و فحاشی می کند مردن برایش مناسب تر است

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها