لوکاکو: در میادین فوتبال یک قاتل واقعی هستم

روملو لوکاکو، ستاره بلژیکی اینتر بعد از گلزنی برای تیم ملی کشورش در بازی مقابل اسکاتلند می‌گوید در میادین فوتبال یک قاتل واقعی است و رسیدن به پنجاه گل ملی را هدف گرفته است.  

لوکاکو: در میادین فوتبال یک قاتل واقعی هستم

روملو لوکاکو، ستاره بلژیکی اینتر که دیشب در جریان دیدار تیم ملی کشورش با اسکاتلند در مقدماتی یورو2020 گل اول بلژیک را به ثمر رساند می‌گوید رسیدن به رکورد 50 گل ملی برای بلژیک را هدف گرفته. لوکاکو در توصیف خود می‌گوید در میادین فوتبال یک قاتل واقعی است.

لوکاکو در پایان بازی دیشب بلژیک و اسکاتلند به خبرنگاران گفت:" من به رکورد 50 گل ملی خواهم رسید. البته اگر واقعیت را بخواهید آن زمان که قرار بود به رکورد 30 گل ملی برسم این آمار برایم خیلی مهم بود ولی حالا دیگر به اندازه آن زمان برایم اهمیت ندارد".

ستاره خط حمله بلژیک در ادامه گفت:" برای همین می‌گویم که من رویای رسیدن به رکورد 50 گل ملی را نمی‌بینم. جدی می‌گویم. من خیلی راحت هستم و این مسائل به من تنشی وارد نمی‌کند. من در میادین یک قاتل واقعی هستم ولی فقط در زمین فوتبال نه در بیرون از آن. از گلی که امروز زدم خیلی خوشحال شدم. خیلی وقت بود که ما در تیم ملی بلژیک روی ضدحمله گل نزده بودیم. اگر بتوانیم اینطور بازی کنیم تیم مرگباری خواهیم بود. بهترین تیم ضدحمله‌ای دنیا".

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها