شناسایی ۳ کارگاه برند زنی بر لوازم یدکی تقلبی در پایتخت / فعالیت ۸ گشت تعزیرات سیار به صورت روزانه در تهران

رئیس گشت تعزیرات حکومتی استان تهران درباره اقدامات انجام شده در ماه محرم توضیحاتی داد.

شناسایی ۳ کارگاه برند زنی بر لوازم یدکی تقلبی در پایتخت / فعالیت ۸ گشت تعزیرات سیار به صورت روزانه در تهران

حسین ایزدی رئیس گشت تعزیرات حکومتی استان تهران درباره اقدامات گشت تعزیرات در سطح شهر تهران در ایام محرم و آغاز سال تحصیلی جدید، گفت: روزانه ۸ گشت سیار تعزیرات در سطح شهر تهران در حال انجام وظایف محوله خود و گشت زنی در بازار و واحد‌های صنفی هستند تا در صورت مشاهده تخلفات به پرونده‌ها رسیدگی کنند.

وی افزود: عمده موضوعات گشت‌های سیار بررسی بحث مواد مورد مصرفی در هیئات برای تهیه نذورات شهروندان به خصوص مرغ، گوشت قرمز و شکر بوده و از طرفی با نزدیک شدن به آغاز سال تحصیلی واحد‌های گشت تعزیرات به مراکز عرضه اقلام تحصیلی و نظارت بر آن‌ها اعزام شدند.

ایزدی از بازرسی گشت تعزیرات پایتخت از سه کارگاه لوازم یدکی در تهران خبر داد و گفت: پس از دریافت گزارشاتی مبنی بر برند زنی جعلی بر روی محصولات لوازم یدکی، پرونده‌ای تشکیل شد و در بازدید از سه کارگاه لوازم یدکی تقلبی موارد تخلفی برای کارشناسان گشت تعزیرات محرز و به پرونده متخلفان رسیدگی شد.

رئیس گشت تعزیرات حکومتی استان تهران اضافه کرد: متخلفان در این سه کارگاه با استفاده از دستگاه لیزر اقدام به برچسب زنی معتبر بر روی لوازم یدکی تقلبی می‌کردند.

منبع: باشگاه حبرنگاران جوان

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • منتظر
    0

    همش کلی گویی که جز متشنج کردن فضای جامعه اثری ندارد . این برند ها چه بوده اند ؟ بر روی چه هک می شده اند ؟نام و محل کارگاه های متخلف ؟! و ........................................................؟!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها