مراسم تاسوعای حسینی در جوار امامزاده عبدالله (ع) هندیجان+ تصویر

مراسم تاسوعای حسینی با حضور پرشور عاشقان خاندان نبوت و رسالت در جوار امامزاده شاه عبدالله (ع) هندیجان از استان‌های مختلف و مسئولان برگزار شد.

مراسم تاسوعای حسینی در جوار امامزاده عبدالله (ع) هندیجان+ تصویر

از امروز صبح عاشقان و ولایت‌مداران حسینی با حضور در امام‌زاده عبدالله(ع) از توابع شهرستان هندیجان از استان‌های بوشهر، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان به‌ویژه مردم هندیجان، دیلم و گناوه مراسم تاسوعای حسینی را برگزار کردند این مراسم از بعد از ظهر امروز و امشب با حضور سینه‌زنان و دسته‌های عزاداری ادامه پیدا می‌کند.

در این مراسم پرشور معنوی مسئولان هندیجان از جمله فرماندار، بخشدار مرکزی، فرمانده انتظامی، کارکنان نیروی انتظامی جهت تأمین امنیت زائران، فرمانده سپاه هندیجان و برخی از کارکنان سپاه، برخی مسئولان دستگاه‌های اجرایی، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و خبرنگاران حضور داشتند.

هر ساله در تاسوعای حسینی مهمانان زیادی از استان‌ها و شهرهای هم‌جوار روستای امامزاده عبدالله(ع) در این منطقه پر خیر و برکت حضور پیدا کرده و به یاد شهدای دشت نینوا عزاداری می‌کنند.

مردم دیلم از صبح روز تاسوعا در امامزاده عبدالله(ع) حضور پیدا کرده و تا ظهر در این مکان مقدس عزاداری می‌کنند و قبل از اذان به شهرستان دیلم بازگشته و در آنجا نیز عزاداری می‌کنند. فاصله امام‌زاده عبدالله هندیجان(ع) تا دیلم 15 کیلومتر است.

حمدالله درویشی از خادمان حرم مطهر امام‌زاده عبدالله(ع) هندیجان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: از حضور مردم عزیز شهرهای اطراف به‌ویژه مردم شریف هندیجان، روستاهای اطراف، مردم شهرستان بندر دیلم، بندر گناوه و استان‌های بوشهر، فارس، کهکیلویه و بویراحمد قدردانی می‌کنیم.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها