جوانان مشهدی در تاسوعا و عاشورا پاکبان شهر می‌شوند

همزمان با فرارسیدن محرم الحرام جوانان مشهدی با کمپین «مهربان باشیم» در روز تاسوعا و عاشورای حسینی پاکبان شهر می‌شوند.

جوانان مشهدی در تاسوعا و عاشورا پاکبان شهر می‌شوند

به گزارش مشهد فوری ، همزمان با فرارسیدن محرم الحرام، جمعی از جوانان مشهدی با به راه انداختن کمپین «مهر_بان باشیم»، دغدغه‌ای متفاوت را در مشهدالرضا، پایتخت فرهنگی جهان اسلام در راستای پاکسازی محیط شهری دنبال می‌کنند.

این کمپین از شهریور ماه ۱۳۹۶ در مشهد آغاز به کارکرده و با رویکرد توانمندسازی اعضا، ایجاد همدلی بین مردم، کارآفرینی برای نیازمندان و ترویج مهربانی و لبخند، طرح‌ها و فعالیت‌های متعددی را طراحی و تا به امروز به مرحله اجرا در آورده است.

امسال نیز بار دیگر برای چهارمین سال پیاپی در تاسوعا و عاشورای ۱۳۹۸، جمع زیادی از جوانان مشهدی بار دیگر همدل شده اند تا علاوه بر فرهنگ سازی و کمک به پاکبانان مشهدالرضا، خدمت بی منت و عزاداری خود را جلوه دیگری دهند.

امسال نیز این پویش با شعار «با هم فرهنگ می سازیم» و به همت کمپین «مهربان باشیم» ادامه دارد و فعالیت‌های برنامه ریزی شده این کمپین، از سوی جوانان جهادگر بی‌منت، ظهر تاسوعا و عاشورای حسینی از ساعت ۱۲:۳۰ و شب شام غریبان نیز از ساعت ۲۰ در محل غرفه «مهربان باشیم» واقع در عرصه میدان شهدای مشهد با حضور پرشور و استقبال گرم و همیشگی مردم برگزار می‌شود.

منبع: فارس

2222

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها