راموس: یک لیگ قهرمانان دیگر می‌خواهم

سرخیو راموس پس از برابری با رکورد کاسیاس از انگیزه اش برای رکوردشکنی های دیگر گفت.

راموس: یک لیگ قهرمانان دیگر می‌خواهم

سرخیو راموس شب گذشته در بازی با جزایر فارو و با حضور در بازی شماره 167 خود برای لاروخا، به رکورد بازی های ملی ایکر کاسیاس رسید و حالا با یک بازی دیگر رکورد را به تنهایی از آن خود خواهد کرد اما کاپیتان رئال و تیم ملی اسپانیا قانع نیست. او در مصاحبه با خبرنگاران گفت که هم در رده ملی و هم در رده باشگاهی انگیزه های بالایی دارد. راموس با یک دبل برای اسپانیا به گلزن ترین مدافع دنیا در سطح ملی نیز بدل خواهد شد.

کاپیتان در پایان بازی گفت:« برابری با رکورد کاسیاس دشوار بود و این پاداشی است برای سال ها تلاش و ممارست و یک شادی ویژه برای خودم. رکوردها برای شکسته شدن هستند و دوست دارم سال های بیشتری برای اسپانیا به میدان بروم و این رکورد را بهتر کنم.»

راموس ادامه داد:« در رده باشگاهی نیز شرایطم یکسان است. پس از یک فصل فاجعه بار با رئال، حالا من و هم تیمی هایم انگیزه های بسیار بالایی برای جبران داریم. می خواهیم یک بار دیگر لذت کسب عنوان قهرمانی چمپیونزلیگ را تجربه کنیم. هر سال کار را از صفر شروع می کنم و اشتیاقم مثل روز اول است. می خواهم به رکورد 5 قهرمانی در لیگ قهرمانان برسم. این تورنمنت، فرصت خوبی است برای اینکه خودمان را در یک آزمون دیگر قرار دهیم و پیشرفت کنیم.»

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها