علیپور در چالش بازگشت به آقای گلی

مهاجم گلزن پرسپولیس بعد از اینکه طی دو هفته ابتدایی فصل در برپایی جشن گل ناکام ماند، در دیدار تدارکاتی برابر سایپا با دو گل دیدنی روحیه خود را به دست آورد.

علیپور در چالش بازگشت به آقای گلی

علی علیپور اکنون با 62 گل زده در تاریخ لیگ برتر برای پرسپولیس، بهترین گلزن این تیم محسوب می‌شود. او فصل گذشته را علیرغم اینکه در تکرار دستیابی به عنوان آقای گلی ناکام ماند اما با دو گل حساس برابر السد در دوحه که منجر به پیروزی این تیم در نیمه نهایی و در نهایت گلزنی فینال جام حذفی با تمام انتقاداتی که پشت سر گذاشت، روزهای خوبی را در پیراهن این تیم نیز سپری کرد.


در ابتدای فصل اما شرایط برای او به شکل دیگری پیش رفت؛ درخواست دریافت رضایتنامه برای حضور در فوتبال اروپا و ناکامی طی دو بازی برای گشودن دروازه رقبا در نهایت باعث شد تا مورد هجمه هواداران قرار گیرد. علیپور اما در نهایت با باشگاه برای ادامه همکاری به توافق دست یافت و روز گذشته نیز در دیدار تدارکاتی مقابل سایپا توانست دو گل دیدنی به نام خود کند.


مهاجم شمالی پرسپولیس که در ابتدای بازی تدارکاتی مقابل سایپا از سوی سیدجلال حسینی به عنوان کاپیتان این بازی معرفی شد تا با روحیه بالا به کارش ادامه دهد، به خوبی پاسخ این اعتماد را با دو گل دیدنی داد تا جشن گل‌های خود را به این شکل در کنار دیگر بازیکنان ثبت کند و امیدوار باشد در شروع دوباره لیگ موفق شود عملکرد درخشان‌تری از خود به جا بگذارد.


این بازیکن بعد از اینکه جشن گل خود را با بازیکنان به اجرا گذاشت به سمت نیمکت تیمش رفت و ابتدا با کالدرون که مخالف جدی جدایی او محسوب می‌شد رفت و بعد از آن نیز با محسن خلیلی که یکی از برترین گلزنان این تیم محسوب می‌شود و با گلزنی‌هایش به استقلال از محبوبیت بالایی برخوردار است، جشن دیگری برگزار کرد.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها