عسگری: مدال المپیک افتخاری برای کل جامعه کاراته است

ملی پوش کاراته گفت: همه برای ما دعا کنند که در مسیر پیشرفت قدم بگذاریم و با کسب سهمیه المپیک دل همه مردم را شاد کنیم.

عسگری: مدال المپیک افتخاری برای کل جامعه کاراته است

بهمن عسگری ملی پوش کاراته ایران اظهار کرد: مسابقات لیگ کاراته وان ژاپن با تمام خوبی‌ها و بدی هایش به پایان رسید، برای یکسری شامل اتفاقات خوب بود و برای یکسری دیگر بلعکس، در این رقابت‌ها تجربیات جدیدی به بنده اضافه شد و چیز‌های تازه‌ای یاد گرفتم، به امید خدا از تمام این یاد گرفتن‌ها برای مسابقات بعدی‌تر و مهم‌تر بهترین استفاده را ببریم.

مسابقات ژاپن در سالن المپیک برگزار شد

او تصریح کرد: مسئله مهم این بود که مسابقات کاراته وان ژاپن در سالنی برگزار شد که قرار است المپیک ۲۰۲۰ توکیو در آن برگزار شود، این مسئله برای من و همه بازیکنان بسیار خوب بود، زیرا با شرایط و جو سالن آشنا شدیم هر چند فضای مسابقات المپیک با سایر رقابت‌ها متفاوت است، اما همین که سالن را از نزدیک دیدیم و حس کردیم تجربه خو

هر کس لیاقت دارد سهمیه المپیک را کسب کند

عسگری افزود: به امید خدا هر کس که لیاقت دارد بتواند سهمیه المپیک را کسب نماید و در همین سالن خوش رنگ‌ترین مدال المپیک را به گردن آویزد. من به همه حق می‌دهم که از ما انتظار داشته باشند، اما باید به ثبات عملکرد ملی پوشان هم توجه کنیم.

لطف خدا شامل حالم بود

ملی پوش کاراته در ادامه گفت: لطف خدا و دعای خیر پدر و مادرم شامل حالم شد، از تمام کسانی که مرا تشویق کردند و به من روحیه دادند به خصوص کادر فنی که با تمرینات مناسب و حمایت‌های کافی پشتم بودند کمال تشکر را دارم؛ و سپاس گزارم از فدراسیون که با شرایط سخت راه تمام ملی پوشان را به این مسابقه اعزام کرد.

عسگری تصریح کرد: وقتی به مسابقات مختلف اعزام می‌شویم چیزی که اهمیت دارد ثبات کار است و خدا را شکر می‌کنم که همیشه توانستم روی سکو باشم، تمام تلاشم را می‌کنم که بهترین خودم باشم و امتیاز لازم را در هر مسابقه کسب نمایم، چون من در حال حاضر نفر یک رنکینگ وزن خودم هستم.

او در ادامه افزود: با اینکه در این مسابقات برنز گرفتم و شاید نفر دوم رنکینگ شوم، اما چون ورزشکاران ژاپن سهمیه دارند و از ما جدا می‌شوند در واقع من دوباره در جایگاه اول قرار می‌گیرم.

عسگری خاطر نشان کرد: همیشه زحمتم کشیدم که ثبات کار را حفظ کنم، امتیاز بگیرم و روی سکو باشم چه بهتر که طلا باشد، اما هدفم خوشحالی مردم عزیز ایران و جامعه کاراته است.

دور اول تا سوم مسابقات ژاپن را بی نقص بودم

ملی پوش کاراته افزود: در دور اول تا سوم عملکرد بی نقصی داشتم، در کمیته اولم یک آسیب دیدگی جزئی و گرفتگی داشتم وقتی در کمیته پنجم به حریف ژاپنی خوردم، مدت ۱۵ تا ۲۰ دقیقه تا مشخص شدن حریفم در نیمه نهایی فاصله افتاد و بدنم سرد شد و این آسیب و گرفتگی به کمرم زد. نمی‌توانستم در بازی با حریف ژاپنی ام خم شوم و از بدشانسی آسیب دیدم. نتوانستم بهمن عسگری همیشه باشم و از عملکردم کاسته شد.

بعد از مسابقات آسیایی تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتم

عسگری تصریح کرد: بعد از مسابقات آسیایی زحمات بسیاری کشیدم و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتم و با برنامه ریزی‌هایی که کادر فنی کرده بود می‌خواستم حریف ژاپنی ام را در خانه خودش شکست دهم، اما نشد که صد درصد خودم باشم. برای کسب مدال برنز خریفم را پنج بر صفر شکست دادم و حتی یک امتیاز هم واگذار نکردم.
عسگری در پایان گفت: همیشه تلاش می‌کنم که بهترین خودم باشم و تمام تمرکزم را روی کارم بگذارم تا جواب حمایت‌های دیگران را بدهم، کاروان کاراته برای پیشرفت نیاز به حمایت همه دارد و مدال المپیک افتخاری برای همه جامعه کاراته کشور است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها