گرمای هوا، مزاحم لهستانی‌های دوومیدانی‌کار

سرمربی تیم دوومیدانی پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد و رئیس هیأت دوومیدانی لرستان می‌گوید: سه دوومیدانی‌کار لهستانی این تیم بخاطر گرمای ایران اذیت شدند و از طرفی خسته بودند.

گرمای هوا، مزاحم لهستانی‌های دوومیدانی‌کار

سیاوش سپهوند اظهار کرد: در مرحله دوم مسابقات باشگاه های دوومیدانی نسبت به نخستین مرحله دو پله صعود کردیم و به جایگاه چهارم رسیدیم.

وی ادامه داد: با وجود سه دوومیدانی کار لهستانی به دنبال ثبت رکوردهای جدید و ارتقای سطح لیگ هستیم.

سپهوند با بیان اینکه در مرحله دوم این سه ورزشکار دو نشان طلا و دو نقره کسب کردند، افزود: آنها چهارشنبه وارد ایران شدند و یک روز بعد مسابقه دادند که خستگی روی عملکردشان تأثیر داشت.

سرمربی تیم پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد اضافه کرد: همچنین تغییر شرایط آب و هوایی نیز آنها را دچار مشکل کرده و از هوای سرد لهستان وارد هوای بسیار گرم ایران شده و از این بابت اذیت شدند.

وی با اشاره به اینکه مرحله سوم و پایانی 25 و 26 شهریور برگزار می‌شود، بیان کرد: در این مدت ورزشکارهای لهستانی در تهران می‌مانند و بدون تردید با آمادگی بیشتر و به‌دور از خستگی برای شکستن رکوردهای لیگ برتر ایران تلاش می‌کنند.

سپهوند با اشاره به اینکه حدود 15 تا 16 سال است که در لیگ دوومیدانی ورزشکار خارجی نداشته‌ایم، تأکید کرد: بدون شک حضور ورزشکاران خارجی باکیفیت باعث ارتقای سطح لیگ می‌شود.

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها