جدیدترین روش کلاه برداری را بشناسید/اسم بازی تبانی آمد سمت آن نروید

این روش کسانی را هدف قرار میدهد که به دنبال خرید بازی های تبانی در سطح اینترنت هستند و البته تعدادشان هم بسیار زیاد است و از انجایی که همیشه یکسری افراد در این کارتازه کار هستند، این بیزینس شیادانه هم پایدار خواهد بود.

جدیدترین روش کلاه برداری را بشناسید/اسم بازی تبانی آمد سمت آن نروید

روش به این شکل است که فرد کلاهبردار در سایت خودش ، پیج اینستاگرام یا کانال تلگرام و..... یک یا دو بازی به مشتری خودش میدهد ، دقت کنید این بازی وجود خارجی ندارد و اصلا آن تیم ها وجود ندارند ، دلیل آن این است که چون بازی تبانی است تیم ها ناشناس هستند ، مثلا به شما میگوید 2 تا بازی از لیگ اماتور زیر 16 ساله های برزیل روی نتیجه دقیق میکس کن بزن ، و پس از آن به شما میگوید مثلا در این سایت برو و شرطت را بزن به محض ورود 500 هزار تومان یا 500 دلار به شما بانس میدهد و اصلا نیاز نیست هیچ پولی از خودت بگذاری ،کلاهبردار به فرد می گوید من انقدر از بازی مطمئن هستم که بعد از اینکه بازی برد شد بیا پول من را بده ، اینطوری شما متحمل هیچ ریسکی هم نمیشوی.

خب همه چی خیلی عالی و منطقی و بدون ریسک پیش میرود ، شما هم در سایتی که گفته شده میروی ، ان بازی را پیدا میکنی و شرط میبندی روش مثلا با ضریب 90 و ان مبلغ بانس حالا 500 هزار تومان بود میزنید رو ضریب 90 در صورت برد به شما 45 میلیون تومان سود میدهد درست ؟ حالا فقط منتظرید ببینید چه میشود !!!

بعد از چند ساعت به سایت مراجعه میکنید و میبینید در کمال تعجب بازی برد شده و 45 میلیون تومان پول به حساب کاربری شما افزوده میشود.

طرف به شما پیام میدهد و تبریک میگوید و درخواست پول میکند و البته شما با کمال میل پولش را پرداخت میکنید حالا 1 میلیون یا 2 میلیون هرچه که هست ...

حالا باید پولتان را از سایت بکشید بیرون ، وارد سایت میشوید و وقتی درخواست خروج پول را میدهید به شما میگویند چون شما با بانس برنده شدید باید 2 بار مبلغ 1 میلیون حداقل واریز کنید این جز قوانین سایت است با ان پول بازی کنید و بعد پول برد بانس شما ازاد میشود ، باز هم همه چیز عادی و منطقیه است.

شما مجدد با کمال میل پول را واریز میکنید چون پای 45 میلیون پول در میان است و شدیدا وسوسه میشوید ، حتی احتمالا با ان پولی که واریز کردی الکی یه شرط میزنید که پروسه خروج پول زودتر انجام شود ، اما بعد واریز پول برای وبسایت شرط‌بندی دیگر خبری از پول تو حساب کاربری شما نیست و شما دیگر حتی نمیتوانی وارد سایت شوید.

احتمالا فهمیده باشید کسی که بازی تبانی را به شما فروخته و کسی که صاحب سایت است که شما در آن شرط تبانی را زدید یکی است ، یعنی هردو برای یک شخص است ، ان بازی هایی که به شما داده شده خودش برایتان وین کرده و اصلا وجود خارجی هم نداشته که شما از جای دیگر ببینید اصلا برد شده یا نه

بدون دردسر و بدون اینکه باعث شود به او مشکوک شوید خیلی ساده و در کمال ارامش از شما 4-5 میلیون سرقت کرد.

خیلی خیلی خیلی هوشیار باشید ، روش های کلاهبرداری روز به روز پیچیده تر میشود و واقعا تشخیص آن سخت است ، فقط کافیست به یک اصل پایبند باشید تا درگیر چنین اتفاقاتی نشوید ، اسم بازی تبانی امد سمتش نروید.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    اونی که اینجوری شرط میزنه باید مغز خر خورده باشه.... اخه فکر نکرد اگه اینجوری خودش برنده میشه پس چرا اونی که خودش میگه این بازی رو بزن چرا خودش نمیزنه ، بعدش هم این مسئله هم به کنار، اخه نباید بگرده تا ببینیه این تیم ها هستش یا نه ؛ و اخر اینکه حرص و طمع باعث میشه این بلا سرت بیاد... علم و دانش ورزشی باید داشته باشی که بتونی تو سایت های معتبر درامد کسب کنی... با مبلغ کم هم میشه براخودت درامد کسب کنی فقط حرص و طمع نخوری

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها