ستاره مصدوم پی اس جی به رئال رسید

ادینسون کاوانی ستاره اروگوئه ای پی اس جی با رفع مصدومیت می تواند برابر رئال مادرید به میدان برود.  

ستاره مصدوم پی اس جی به رئال رسید

دو هفته پیش و در شبی که نیمار بار دیگر با تصمیم باشگاه نتوانست پی اس جی را همراهی کند، این تیم موفق به کسب یک پیروزی پرگل برابر تولوز شد. برتری 4-0 پاریسی ها البته دو تلفات سنگین هم داشت. ادینسون کاوانی و کیلیان امباپه دو مهاجم سرشناس این تیم مصدوم شدند و نتوانستند کار را به اتمام برسانند.

در حالی که پی اس جی ده روز دیگر در اولین بازی دور گروهی لیگ قهرمانان خود باید در پارک دو پرنس به مصاف رئال برود، امروز اکیپ خبر داد که مصدومیت ادینسون کاوانی برطرف شده و ستاره اروگوئه ای مشکلی برای بازی با رئال نخواهد داشت. شرایط او به گونه ای است که 4 روز پیش از بازی با رئال می تواند برابر استراسبورگ هم دقایقی در میدان باشد که بدون شک خبر بسیار خوبی برای پی اس جی محسوب می شود.

کیلیان امباپه اما قطعا به بازی با رئال نخواهد رسید و مصدومیت عضلانی او به مدت زمان بیشتری برای بهبودی نیاز دارد. نیمار دیگر ستاره پی اس جی هم با محرومیت سه جلسه ای یوفا روبرو است و به طور قطع او هم در بازی با رئال حاضر نخواهد بود.

از دیگر غایبان احتمالی پی اس جی برای بازی با رئال می توان به یولیان دراکسلر و نیز تیلو کهرر اشاره کرد؛ ضمن اینکه عبدو دیالو نیز با رفع مصدومیت چشم می تواند از هفته بعد پاری سن ژرمن را همراهی کند.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها