رئیس‌جمهور کوبا: آمریکا پس از شکست در ونزوئلا، کوبا را هدف گرفته است

رئیس جمهور کوبا تاکید کرد، از آنجایی که آمریکا در حملاتش علیه ونزوئلا شکست خورده، در حال حاضر با تحریم‌های جدید به کوبا حمله می‌کند.

رئیس‌جمهور کوبا: آمریکا پس از شکست در ونزوئلا، کوبا را هدف گرفته است

به نقل از خبرگزاری شینهوا، میگوئل دیاز کانل، رئیس جمهور کوبا در توییتی نوشت: در حال حاضر تحریم‌های جدید آمریکا علیه کوبا وضع شده است. آنها از دروغ‌ها به عنوان بهانه‌هایی برای تشدید تحریم ها علیه کوبا استفاده می‌کنند. از آنجایی که آنها در ونزوئلا شکست خوردند، در حال حمله به کوبا هستند. ما مقاومت خواهیم کرد و بر آنها غلبه می‌کنیم.

واشنگتن روز جمعه تحریم‌های جدیدی را علیه کوبا وضع کرد که میزان پولی را که شهروندان آمریکایی کوبایی می توانند برای خانواده‌های خود ارسال کنند، تحت تاثیر قرار می دهد و تراکنش های مالی که از طریق کشور ثالث انجام می‌شد را محدود می‌سازد.

استیون منوچین، وزیر دارایی آمریکا در بیانیه‌ای گفت: واشنگتن معتقد است که این تحریم‌ها به عنوان تنبیهی برای کوبا به خاطر حمایتش از دولت ونزوئلا به انزوای مالی این کشور کمک خواهد کرد.

میگوئل دیاز کانل در توییت دیگری گفت: آنچه بیشترین تاثیر را بر مردم کوبا دارد تحریم‌های ناعادلانه، جنایتکارانه و پایدار آمریکا است؛ سیاست ناکامی که از سوی جامعه بین الملل رد شده است. امپراتوری آمریکا به دروغ‌ها به عنوان بهانه متوسل می‌شود.

منبع: ایسنا

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها