همه حاشیه های زندگی لاکچری یک ژن خوب؛ از پرونده دارویی تا ویلاسازی غیرقانونی در لواسان

شبنم نعمت زاده کیست؟ / دختر وزیر سابق چرا بازداشت شد؟

رسا فارمد، آدونیس طب، توسعه دارویی رسا و توسعه تجارت نعمت٬ بخشی از شرکت های اقماری خانواده نعمت زاده است که شبنم در کنار خواهرش (زینب) و مادرش (مریم بختیار) مدیریت آن ها را بر عهده دارد.

شبنم نعمت زاده کیست؟ / دختر وزیر سابق چرا بازداشت شد؟

به گزارش خبر فوری ، لحظاتی قبل خبرگزاری قوه قضائیه به نقل از یک منبع آگاه از بازداشت دختر محمد رضا نعمت زاده( وزیر اسبق صنعت و معدن) خبر داد. همچنین قاضی مسعودی مقام، مسئول پرونده خانم نعمت زاده گفت که صبح روز دوشنبه (بیست و پنجم شهریور ماه) جلسه رسیدگی به پرونده برگزار خواهد شد( اینجا بخوانید).

اما شبنم نعمت زاده کیست و به چه اتهاماتی دستگیر شده؟

شبنم نعمت زاده کیست؟

شبنم نعمت زاده، دانش آموخته دانشگاه شهید بهشتی در سال ۱۳۷۵، کارمند سابق بیمارستان میلاد، یکی از دختران مهندس محمد رضا نعمت زاده، وزیر سابق صنعت در دولت های ۳۰ سال اخیر است. او را باید در باشگاه دختران میلیاردر ایرانی قرار داد. چندین شرکت تجاری و صنعتی دارو و تجهیزات پزشکی را در دهه هشتاد ثبت کرد.

طبق گزارش عصر شهروند، رسا فارمد، آدونیس طب، توسعه دارویی رسا و توسعه تجارت نعمت٬ بخشی از شرکت های اقماری خانواده نعمت زاده است که شبنم در کنار خواهرش (زینب) و مادرش (مریم بختیار) مدیریت آن ها را بر عهده دارد.

دستگیری نعمت زاده

شبنم نعمت زاده مدتی پیش با اتهاماتی درباره انحصار دارو و تحصیل مال از طریق نامشروع بازداشت شد. یک مقام آگاه از قوه قضاییه با اشاره به بازداشت شبنم نعمت زاده ، بیان کرد: برای وی قرار وثیقه صادر شده بود، این قرار به قرار بازداشت موقت تبدیل گردید و روانه زندان شد.

این مقام آگاه، انحصار دارو و تحصیل مال از طریق نامشروع را به عنوان جزییات پرونده این فرد عنوان کرد و گفت: این فرد به همراه آقای لشگری پور و شرکتی که توسعه دارویی بوده است در مظان اتهام هستند که محاکمه آن‌ها صورت خواهد گرفت.

تخریب ویلای لاکچری

یکی دیگر از حواشی نعمت زاده، ویلای لوکس و گرانش بود که در تاریخ ۱۳ اسفند۹۷ با حکم دادگاه، تخریب شد. این ویلا ۱۰۱۲ متر مربع بود که به صورت غیر قانونی ساخته شده بود. این تخریب، بازتاب ملی و بین المللی پیدا کرد و بار دیگر، منطقه لواسان که از آن به عنوان پایتخت سرمایه سالارهای ایران عصر نوین و پایتخت ساخت و ساز غیر مجاز تهران یاد می کنند، در کانون توجه افکار عمومی قرار داد.

واکنش شبنم نعمت زاده به احتکار دارو

مرداد ۹۷، احتکار دارو در یکی از انبار های متعلق به شرکت او، جنجالی شد. او گفت که شرکت پخش و توزیع دارو آن ها، انبار های زیادی دارد و در یکی از انبار هایی که دارو هایمان را نگهداری می کردیم، دارو های تاریخ مصرف گذشته موجود بود که به اداره کل دارو، اطلاع داده شد. ارزش ریالی دارو های کشف شده تاریخ مصرف گذشته، ۵ تا ۶ میلیارد تومان اعلام شد. او گفته بود که این کالا ها، ضایعات دارویی ۳ سال اخیر شرکت بوده است.

شبنم نعمت زاده در گفتگو با ایسنا گفته بود که از سال ۸۸، فعالیت خود را آغاز کرده و شرکت های بسیاری را ثبت کرده است که در ادامه این گفتار به بررسی آن ها می پردازیم. یکی از مواردی که درباره شرکت های اقماری او و نزدیکانش مطرح می شود، فعالیت این مجموعه بزرگ در زمان کار پدرشان به عنوان وزیر صنعت، معدن و تجارت بوده است.

بدهی‌های میلیاردی دختر نعمت زاده

بر اساس گزارشی که عصر شهروند نوشت، یادداشت های توضیحی صورت های مالی گزارش مالی میان دوره ای شش ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ۱۳۹۶ نشان می‌دهد که شرکت توسعه دارویی رسا از شرکت های شبنم نعمت زاده هست، بدهی میلیاردی به شرکت سرمایه گذاری شفادارو (سهامی عام) داشت.

البته تیر ماه ۹۷، شرکت رسا با انتشار نامه ای، جزییاتی را رسانه ای می‌کند.

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 73
  • کاربر ناشناس
    0

    ما نمی دانیم اگر آخرتی هست و همه چی در دنیا رقم نمی خورد چرا این اشخاص که به خاطر درجه ایمانی صاحب پست و مقام میشوند فقط تخصص اینقدر به مال دنیا و آن هم از راه نا مشروع حریص شدند ؟!!!!

    نظرات شما -
    • سعادت حسینی
      0

      اگر کل وزرای این چهل ساله و خندانشون برسی بشه بیش از ۹۰درصدشون دزدن کسانی که قبل از ریاست آه در بساط نداشتن چطور شده بعد چند چند سال سرمایه چندهزار میلیاردی بهم میزنند موندم دادگستری واطلاعات چکار میکنند که سران مملکتی با سجاده ومهر چبه اسم اسلام اینهمه دزدی میکنند اینم نتیجه خون شهدا.مملکتی با سران دزدش

    • کاربر ناشناس
      0

      اقای ریسی تورو خدا به داد مردم برسید

    • کاربر ناشناس
      0

      اعراب ایران را غارت کردندوبا آن اموال تاتوانستندبرای خودشون حرمسراهای 200تاسیصدزنی راه انداختند

  • کاربر ناشناس
    0

    مال مردم بیچاره خوشمزه است . زحمت که نکشیدند.

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      وقتی مفسدین به اشد مجازات نمیرسن و با قرار وثیقه آزاد و سپس از کشور به راحتی خارج میشن معلومه چنین وضعی پیش میاد

  • کاربر ناشناس
    0

    این فقط یکی از فرزندان یک وزیر است!!!!! دانشگاه شهید بهشتی ! امتیاز شرکت دارویی! ویلا باکتری! مال مردم ! مگر بقیه فرزند این مملکت نیستند . چقدر تبعیض ؟ آیا این عدالت اسلامی و دفاع از حق مستضعف بود؟

  • کاربر ناشناس
    0

    دختر دیگر بچه های این مملکت نیستند؟ که بخاطر نبودن دارو درست دارند کور میشوند. و آنوقت هم درویشان و هم حقشان را این ناز پرورده ها تصاحب کنند ...‌

    نظرات شما -
    • علی هستم ازکامفیروز فارس
      0

      سلام دیگر خسته شدیم ازبس مسولین بلند پایه کشور دزدی کردن و سرمایه کشور رابه تاراج میبرند سرشان باهم دعوا میکنند بخدا قانون هست ولی برای قشر ضعیف کشور اف بر شما که به فکر مردم کشورمون نیستیدخدا کسانی که از بیت المال دزدی میکند و برج میسازد و....نابودشدن کند به حق امام حسین

  • کاربر ناشناس
    0

    چرا نباید حد و مرزی برای اموال دولتیها و فرزندانشان وجود داشته باشد آخر در کجای دنیا اینقدر فساد مالی وجود دارد ؟؟؟

  • کاربر ناشناس
    0

    یک بانوی محترم ایران زمین کل اموالش را در ساخت بیمارستان و استراحتگاه برای خانواده بیماران و فرزندان این کشور هزینه کرده و دیگر فقط قسمتی از خانه اش برای خودش مانده . کسانی هم مثل این فرزند وزیر و امثال آن با مال مردم چکارها میکنند آن هم در قسمت دارویی!!!!!

  • کاربر ناشناس
    0

    آخر اگر قضاوت درست کارش را تا حال انجام داده بود باید جلوی این دزدی ها چهل سال پیش تا حال باید گرفته میشد که یکسری خودشان حال فرزندان و نوه هایشان الا غیر...

  • کاربر ناشناس
    0

    به فرض از زیر دست قضاوت و عدالت این دنیا فرار کنند آیا نه اینکه باید در آخرت در پیشگاه عدالت خداوند جواب حق الناس را بدهند چه جوابی اگر مسلمان واقعی هستند میدهند؟؟؟؟

  • کاربر ناشناس
    0

    اگر این اموال،ما شما بوده از کجا و به چه صورت بدست آوردید؟ از ارث پدرتان بوده یامردم؟

  • شهروند۱
    0

    چی باید گفت ؟ یکی از دوستان روز قبل آمپولی برای همسرش که دچار سرطان است با هزار بدبختی گرفته دو میلیون چهارصد همین آمپولو هفته قبل یک میلیون چهارصد خرید . جالبه هر دو رو هم بصورت دولتی خریده این دوست ما ۲ میلیون حقوقشه

  • کیوان
    0

    این باباش دو بار بازنشسته شد و باز دلش میخواست وزیر بمونه !!

  • شریف
    0

    کاش اقای رییسی یه فکریم به حال این ژنهای خوک بکنه !

  • ابوطالب خلیلی
    0

    انشاالله آقای ریسی بتوانددست سواستفاده گران راقطع کند.

  • ناشناس
    0

    این ها نه شیر هلال خوردن ون لقهمه هلال خوردن بخصوص وزرای اصلاح طلب خائن

  • خلیلی
    0

    انشاالله این رئیس قوه قضائیه بتواند دست غارتگران راقطع کند!

  • ازاده
    0

    بله به نام دختر وزیر بودن خون مردم بدبخت را به شیشه میکنن تایه گردن کلفت پشتشان نباشه هرگز از این غلطها نمیتونن بکنن از اقای رییسی خواهش میکنیم ذره ذره از حلقوم این پست فطرتها حق مردم را بیرون بکشه مردم پول ندارن کوچکترین چیزی برای بچهاشون بخرن انوقت این خانوادهای وزیرها ومجلسیها برای خودشان کاخهای مجلل میسازن باید اعدام شوند تادرس عبرتی برای همشون بشه

  • کاربر ناشناس
    0

    مگر این افراد ادعای ایمانشان نمیشود ! اگر از حکم قاضیان این دنیا فرار کنند آن دنیا که اگر اعتقادی به آن داشته باشند میخواهند در برابر حق الناس چه بگویند.!!

  • کاربر ناشناس
    0

    این خائنین به مملکت در داخل هستند که با دزدی و زیاده خواهی موجب نا رضایتی مردم و پایمالی حقوق مردم میشوند و اگر بررسی شود معلوم میشود بیشتر اموال در بانکها خارج اندوخته و سرمایگذاری شده که به پیشرفت کشورهای آنها لحاظ میشود.

  • رویا
    0

    به قول جهان گیری بیچاره دختر مظلوم وزیر

    نظرات شما -
    • forootan
      0

      راست میگه دیگه، از کجا میدونی، شاید بیچاره مظلوم باشه. با این حرف من دلم براش سوخت و بخاطر مظلومیتش میخوام برم دوست پسرش بشم تا توی دادگاه و بازداشگاه و احیاناً زندان یکی باشه که از اموال و املاک و مستغلات و پول و ارز و طلاهای شبنم خانم استفاده، اِ ببخشید،مراقبت کنه. فقط50%این دوستی حل شده و 50 درصد ديگه مونده. 50% درصدي که مربوط به من میشه حاظرم این فداکاری رو بکنم، فقط میمونه 50% که مربوط شبنم خانم میشه.

    • نهال
      0

      خداد انشااله جوابتون بده که انسانهایی هستند داخل داروخانه گرفتار سی یا پنجاه هزار تومان برای دارو هستند شما چطوری خوابتون میبره شما مسلمانید

    • شهرام پشنگی
      0

      مردم به خودتون بیایید تاکی منابع زیرزمینیه نسلهای اینده مارو غارت میکنن بسته دیگه تورو خدا یه کمپین راه بندازید تا دره چاههای نفتمونو ببندند تورو امام حسین دیگه نزارید منابع انرژی نسلهای اینده مارو این خوارج شیطان صفت غارت کنن

  • ناشناس
    0

    پدر بزرگوار ایشان هم باید بررسی شود در سالهای 57 و58 کی بودند و چقدر ثروت داشتند بجز سواستفاده از موقعیت های شغلی و چپاول بیت المال مگر میشود این همه ثروت اندوزی شودو صدها شرکت و کارخانه و تولیدی داشته باشند بالاخره بدون پشتیبانی و رانت پدر عزیز شان نمیتوانست این خانم این همه تخلف و فساد مالی داشته باشد پول و ثروت این مرد با این سن و سال را مست کرده و فقط فحاشی و تهدیدرا بلد است باید قاضی پس از بررسی پرونده پدر ایشان را هم تحت پیگرد قراردهد چون اگر این اقا نبود این خانم هرگز این همه جولان خلاف در اقتصاد ایران نمیداد.

  • جانباز
    0

    ماوبچه هامون که نداریم به ما چه؟

  • بردیده
    0

    اول باید اون وزیران دزد و مال مردم خور اعدام بشن تا زیر سایه شان فرزندان بی بندباز مال مردم خودشان انقدر حق مردم را بالا نکشن اگه دختر یک آدم ساده بود که نمیتونست انقدر بخوره عدالت رو باید دوباره زنده کرد

  • رضا از گنبد
    0

    با پولهایشان دزدی این خانواده های مافیایی پیشه تمام مدرسه هارو ساخت پیشه خیلی از. بچه های ما فقرا صاحب کیف و کفش کتاب بشن افسوس عدالت وجود نداره انشاالله آقای رییسی مانند مولایش علی عمل کنه قاطع

  • کاربر ناشناس
    0

    سلام ازریاست شجاع ودلاور و انقلابی وولایت مدار قوه قضائیه جناب آقای ریسی .تمنا میکنم ما مردم ضعیف و کم درآمد هستیم اگر جایگاه امیرمومنان نشستی .بنام علی علیه السلام حکمتان تمام میشود پس حق ما فقیران را ازظالمان وخونخوران بگیرید اگر خدای نکرده قادرنیستید ازپس این خونخواران بربیای خودت را بکش کنار چون شما را مثل رهبرمعظم وعزیزمان که سالم هستید دوستت داریم اگر میتونی شمشیرت ما آدم های فقیر وهمیشه بدهکار و شرمنده سفره خانواده یمان هستیم میشویم خدا هم کمکت میکنه وخون شهیدان واقایمان امام حسین علیه السلام پشت بان وتیزی شمشیرت میشوند یا علی ..ریشه ظلم وفساد را قطع کن از بریدن دست وزندان شروع واعدام تمام کنید این خوفاشان زمان مارا این ابن ملجمها وحرملها وشمرهای زمان مارا .علی پشتپناهت ودعا رهبر معظم وماها رزمندگان زمان جنگ والان باخ.نمان شمشیر عدالت راتیز میکنیم .ریشه ظلم را قطع کن.

  • ناشناس
    0

    اگرسه روزه اذادنشه بله فکرکنم جناب اقای رییسی رییس قوه قضاییه رارواین پرونده بزرگ ببینیم چه میکند اونوقت ایشانرا بهترمیشه شناخت یه دختر بااین همه اختلاس جرمش چی بشه ببینیم

  • کاربر ناشناس
    0

    اصلاح طلبان دلشان برای کسی نسوخته بلکه برای صندلی زیر پایشان کار می کنند مانند طرف داران ازادی زنان که این خانمها همه را از را به در می بردند به نام اصلاح طلبی که هدفشان

    نظرات شما -
    • فرهاد صمدی نارمکی
      0

      من بنی امیه وبنی عباس و سلیم النفس تر و با تقواتر از این اصلاح طلب ها حساب می آورم ولی واقعیّت و باید قبول کرد اصول گراها از اونا(اصلاح طلب ها) خیلی پدر سوخته ترند دلیل حرفم آقا زاده هایی که درکشور های غربی زندگی یه لاکچری دارند وپدر مادرها شون به بهانه ی درس خوندن اونا روفرستادند اونجا هم از اصلاح طلب ها هستند وهم از اصول گراها خلاصه همشون سرو ته ی کرباسند چطور درآمریکا هم دموکرات هست وهم جمهوری خواه وهر جفتشون یکی از یکی پدرسوخته تر وبدتر وباهم هیچ فرقی ندارند توایران هم همین طوره (اصلاح طلب واصول گرا=دموکرات وجمهوری خواه) باعرض معضرت از همه ی کاربرانی که مثل شما فکر می کنند اندیشه ی خودتونو ی کمی رشد بدید بهتون برنخوره این چیزی که گفتم کلام قرآن إ.خداوند درچندین جای قرآن فرموده که: 《 بیندیشید》.یاعلی مدد.

  • رضا
    0

    سلام. از دستگاه قضا تقاضا داریم به صورت ویژه به این موضوع رسیدگی واز خانواده ایشان مبحث از کجا آورده اید که میلیاردر شده اید را با جدیت پیگیری نمایند تا مردم اعتمادشان به نظام و سیستم قضائی جلب شود....بخدا کارگری را سراغ دارم که دچار بیماری صرع (تشنج) شده ولی بخاطر داروی خارجی دپاکین که بسته ای 40تا50هزار تومان بود با بقیه داروهاش حدود 200هزار تومان بود نداشت و دائم دچار تشنج میشد تازه بیمه کارگری بود...خدایا داد این مردم را بحق امام حسین از این آدمهای رذل وپست بگیروبه سزای اعمالشان در این دنیا برسان تا مردم عدالت واقعی راببینند و همه مریضها را شفا بده

  • فرهاد صمدی نارمکی
    0

    درزمان خلافت مولاامیرالمومنین علی(ع)؛ آقادستوری رافرمودند درمورد مقابله وبرخوردباهرگونه فساد وهرمفسدی درهرمقام وشخصیتی، درتمامی یه آن جامعه ای که حاکم بودند وآن این بود که مفاسدی که درامور مالی وبیت المال خیانت وسوءاستفاده و خسارتی زده اند پس ازدستگیری وگویاقبل از محاکمه همه جا جار بزنند و......تاابرویش برود بلکه درس عبرتی برای خود ودیگران بشودولی مفاسد غیر این مسائل (مفاسد اقتصادی ومالی ) را محاکمه وتنبیه بکنندولوجرمشان درمسائل اخلاقی و......بوده ودرتنبیه شان شدت بخرج بدهندولی جارنزنندتابلکه آبرویشان درکیسه یشان بماند ازحضرت علت اوامرشان راپرسیدند ایشان فرمودند شاید این مفسدین از کرده ی خود پشیمان شده باشند وبخواهند توبه کنند.متأسفانه درجامه ی ما علی الخصوص بعداز انقلاب این مسئله بطور برعکس عمل می شده است تابه کنون ؛دیگر توخود بخوان ازاین حدیث مفصَّل.

  • محمد
    0

    خیلی ذوق مرگ نشوید بازی های حکومت در نزدیکی انتخابات است جهت خر کردن مردم ساده .

    نظرات شما -
    • شهرام پشنگی
      0

      هرکس به اینده فرزندش میخوادخیانت بکنه بره رای بده

  • سنگ صبور
    0

    اینها همین کوخ نشین های ما هستند که شدند کاخ نشین وخون مردم بیچاره وبینو را درشیشه می کنندوتیشه به ریشه این انقلاب می زنندچقدر جوانانی بودند که برای این مملکت جانشان رافدا کردند تاحالا آقازاده ها که تعداد شان هم کم نیست درخارج وداخل تا می توانند از موقعیتشان سو استفاده کنند ختم کلام اینکه مااز انچه بودیم ، داریم فرسنگها فاصله می گیریم .

    نظرات شما -
    • شهرام پشنگی
      0

      کسیکه نمازمیخواند وکارخلاف انجام میدهد کناهش بزرگترازکسی هست که نماز نمیخواند وخلاف میکنداکثرکسانی که فساد کردند فرزندان همان انقلابی هستند که یا وزیربودندیادرپوستو مقامی هستند پس باید اعدام شوند بی بروبرگرد میدنین چه زندگیهایی بخاطرفساد این کسافتا یانابودشده ویا درحال نابودیه

  • محمد
    0

    هم به فساد کلان و هم جزیی باید رسیدگی شود چپ و راست هم نشود به فساد همه افراد به نوبت رسیدگی شود عجله هم نکنید اما دزد ها بدانند که نوبت همه می شود دیر و زود دارد ولی سوخت و سوز ندارد

  • عامر رحیمی
    0

    هر کی اختلاس کرد اعدام کنید تمام

  • مهدی
    0

    اگه ریس قوه قضایه راست میگه اموال این بیشرفهارو مصادره کنه به نفع مردم چون این سرمایه نه برای دولت هست نه برای این مال حروم خورها برای مردم ایرانه

    نظرات شما -
    • شهرام پشنگی
      0

      این همه سروت همون یارانهای پنهان منوشماست این بی پدرمادرها چهل ساله به یغما میبرن

  • محمد حسینی
    0

    اینا نوچه هان اصل کاری رو بگیرید اگه راست می گید مردمک سر کار نزارید

  • علی بنایی
    0

    سلام این دختر ملعون وزیر اگر دختر نمعت زاده نبود همچین اختلاس گند کاری ازش بر نمیومد قوه قضاییه بعد از این ملعون باید سراغ پدر نامردش بره واز اون بازخواست کنه اینا با این دزدی واختلاسشون تو حکمت اسلامی به اعتقادات مردم هم رحم نمیکنن خدا ازشون نگذره

    نظرات شما -
    • شهرام شفیع زاده
      0

      نه عزیز .... چرا فقط این ... چرا سراغ اصل کاری که همه ی پولهای مملکت دستشه نرن.... چرا سراغ نظارت مسخره و چرا استصوابی نرن..... همه ی دزدها تاییدی نظارت استصوابی شما رو دارن

  • م ن
    0

    وقتی خود مرد بله همین مردم که داعیه عدالتخواهی دارن به این افراد رای میدن چه انتظاری دارید؟مگر تو مناظرات یادتون نمیاد جهانگیری تو تلوزیون از قاچاق دختر وزیر حمایت کرد وفرمود دختر مظلوم وزیر.بعد همین ملت محترم در حماسه ای ۲۴ میلیون رای به صندوقشان ریختند.اینم دختر مظلوم یه وزیر دیگه.بله اینجوریاس

  • یه آشنای غریبه
    0

    انتخابات نزدیکه وهمه حکومتی ها از چشم مردم افتادن فقط دارن خودشون رو تطهیر میکنن وبس شما هم‌گول بخورین کلا خوشمزه است

  • ایرانی
    0

    همون موقع هم درزمان وزارت نعمت زاده راجبه مدبرعاملی یاعضو هیئت مدیره ۲۹شرکت صحبتهای فراوانی بود و ثابت هم شد که میگفت من یکدستگاه سمند مدل ۸۱سری اول که تولید شد دارم همه شایعه هستش وثانیا خبر رادرست بنویسید فقط بخشی ازویلای دخترنعمت زاده بصورت نمادین وسیاه بازی خراب شد از قسمتهای تراس و آلاچیق های داخل حیاط ساختمان ویلا دست نخورد تازه اون هم آب که ازآسیاب افتاد ساکن هستند وبودند هزارباربعدازان هم گزارشهایی پخش شد ودراخر سعید مرتضوی کارنبود که نکرده باشه کلا ۲سال زندان برای این همه گندکاری ،دخترنعمت زاده هم به همین شکل موقع ساختن همچین عمارتی شهرداری و منابع طبیعی کجا بودند والا مامیخواستیم درب ورودی خونه رورنگ کنیم ۲۰بارنایب شهرداری میومد اخطار میداد وتهدید میکرد ماهم باگفتمان ازخجالتش درمیومدیم و میرفت امان ازاین همه تبعیض و....

  • شاهین
    0

    بابا بیچارش چه گناهی داره!!!!ببینید چقد مظلومانه دست به سینه با لبخند عکس انداخته!!!داره به ریش ما ملت میخنده!

  • معصومه میرزایی
    0

    انشالله که با یزید محشور بشید به حق عزای حسین (ع). سرمایه مملکت در انحصار یه عده ازخدابی خبر .این همه جوان تحصیلکرده بیکار.این همه بیمار محروم از درمان

  • زهره صادقی
    0

    به نظر من اگه بخای حساب کنی باید سه چهارم مسئولین رو با زن وبچه هاشونو بگیرندچون فاسدند ودین ومملکت وبه نابودی دارند می برند وبردند خدا نادوناشونو عاقل کنه وخائناشونم رسوا ونابود کنهومخلصاشونو وباعرضه هاشونم حفظ کنه .تمام مشکلات مملکت ما به خاطر خائن ها ونفوذیهاست وگرنه تحریم وامریکا کی باشند

  • رضا آیلور
    0

    انتخابات نزدیک است گول نخورید بازی خودشان است همه حکومت دزد هستن بالا پایین ندارد حکومت فاسد است

    نظرات شما -
    • مدافع وطن
      0

      به همه توهین نکن.یعنی چه که همه دزدند؟

  • آنا
    0

    سلام. کدوم یک از شما مطمئنید اگه در جایگاه اینها بودین دزدی نمیکردین؟ مشکل مسئولین و وزیران نیستن مشکل ساختار سنتی مملکت هست که راه دزدی بازه. مشکل رئیس جمهورها هستن باید امثال شهید رجایی و مهدی باکری پیدا بشه ساختار رو درست کنن. وگرنه ما هم اگه آبی ببینیم شناگرهای خوبی میشیم خدارو شکر در اون جایگاه نیستیم تا در آخرت جوابگوی دزدی هامون باشیم.

  • هموطن
    0

    تواین مملکت وزیر ، وکیل ، ... بچه وزیر ، بچه وکیل ، بچه ... همه دزد و غارتگرند .

  • تقوا
    0

    آقا زاده ها کم بودند خانم زاده ها هم رسیدند

  • محمد تقوی
    0

    اینا انسان نیستند که با جون مردم بازی کردند ،باید اعدام بشه تا عبرت شوند برای سود جویان دیگر

  • کاربر ناشناس
    0

    ایا عدالت کجاست بی گنا ۴ سال

  • کاربر ناشناس
    0

    حکم دارم کامیونم نمی دهند کجابروم

  • کاربر ناشناس
    0

    ای خدا دادگا یاسوج بی عدالتی به من

  • احمد
    0

    علی برکت ا..

  • فردین
    0

    علی خیلی برکت الله

  • کریم زعفرانی تبریزی
    0

    خداوند لعنت کند تمام این خائنین به ملت را

  • ایران
    0

    ولی خدایی دخترش تو جوونی چه چیزی بوده خوش بحال شوهرش

    نظرات شما -
    • Anonymous
      0

      :)))

  • مهسا
    0

    یکی دیگه از محصولات کابینه احمدی نژاد رو شد منتظر بعدی هم باشید حالا خدا رحم کنه به فردای روزگار،کابینه ی روحانی ......چه شود.......

  • عظیم عظیمی
    0

    سلام خدا لعنت کنه هر چه اصلاحطلبه و سر مدار آنها رفسنجانی لعنت الله علیه را ,دولت چین کسی را که دست درازی به اموال بکنند در حکم اعدام دارد جمهوری اسلامی براینکه پایدار بمانند باید اینکار رو بکند از خادمین رجایی وباکریها

  • ویدا
    0

    خدا لعنتشون کنه .خدا ریشه این آقازاده هارو نابود کنه

  • فرهاد صمدی نارمکی
    0

    پیامی دارم نه فقط به کاربران بلکه به جناب رئیسی وازازآن بالاتر تابه حضرات مراجع عظام وحتی به شخص رهبرمعظم جناب آقای خامنه ای . درهمین پایگاه خبری بین کاربران عزیز کامنتی گذاشتم واشاره ای کردم به زمان مولا وسرورمون آقاامیرالمؤمنین که ایشان چه راه کاری رو برای مقابله با مفاسد جامعه علی الخصوص دربرخوردومقابله بامفاسد مالی واقتصادی برایمان به عنوان راه کار قرارداده اند. ما همگی باید باور کنیم که الگوهایمان(انبیاءواولیاء الهی) وقرآن فقط مختص آن زمان نبوده بااین اوضاع واحوال منطقمون شک می کنه به همه ی رهبرانمون که شاید فکر می کنند که قرآن و وانبیاء واولیاء الهی فقط به آن زمان تعلق داشته وبعدبیش از ۱۴۰۰ سال دیگه کاربردی نداره واما شک من شکاک نارمکی براین اعتقادم که هر چیزی ی تاریخ مصرفی داره شاکرم به معجزه ی رحمةالّالعالمین آقامون رسول ا...(قرآن ) که همه چی غیر ذات اَحَدیّت (ا...)محکوم به فناست بیشتر توضیح بدم مخصوصاً به آن ترمز بریده هایی که هنوز که هنوزه بر این باورند وباورشان شعارشان شده که میگویند این جمهوری اسلامی واین انقلاب انقدردوام دارد که به انقلاب آقامون مهدی (عج)متصل می شودجالبه ما از فردامون که هیچ از یک یا نیم ساعت بعدمون هم خبر نداریم این عتیقه های ترمز بریده از آینده خبر میدهندوپیش گویی میکنند درحالی که پیش بینی نتونستند بکنند که این آقازاده های دزدوهمه ی خیانت کاران به این ملت ومملکت قراره به این مملکت ومردم ونظام ورهبری چه نقشه ی شومی بکشند و چه خیانت ها وصدمه های جبران ناپذیری بزنند پیش گویی آن هم بااین اطمینان. اصلاً طور دیگه نگاه کنیم به این قضیّه بلفرض که همین طور باشد (تاانقلاب مهدی حتی کنار مهدی نهصت ادامه دارد) بااین مفاسد وبرخوردنکردن وریشه کن نکردن اساسی نبایست انتظار داشته باشید که طول عمر حکومتتان تاانقلاب مهدی(عج) تداوم داشته باشه. والسلام توخود بخوان ازاین حدیث مفصّل.یاعلی مدد.

  • رویا درخشان
    0

    نمیدونیم چرا این حرفها دوره رژیم طاغوت زده نمیشد یا همین حالا حرفی از اختلاس زد وبند بازی بدهی به بانکها انحصار طلبی اقازاده ودخترآقازاده رژیم شاه مدرکی نیست که بیان کنن ولی در این نطام جمهوری اسلامی اینهمممممممه در میون بزرگان مملکت به اصطلاح ولایی ومدافع نظام اینقدر دزدی وخیانت به کشورشون غوغا کرده البته شاید دلیل مهمش این بوده در رژیم گذشته مملکت صاحب داشت ولی الان بی صاحب شده وهر کسی فکر جیب خودش وخاندانش هست. حیف جوانان وطن که برای این کشور ........

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها