همه جریان‌های اصولگرا باید در ائتلاف حضور داشته باشند/ جامعه روحانیت مبارز نقش پدری را ایفا می‌کند

عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: ما از شورای ائتلاف وحدت حمایت می‌کنیم و عدم حضور احزاب برای اصولگرایان قابل قبول نیست.

همه جریان‌های اصولگرا باید در ائتلاف حضور داشته باشند/ جامعه روحانیت مبارز نقش پدری را ایفا می‌کند

سیدکمال سجادی عضو اصولگرای جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت‌وگو با ، گفت: در هر کار سیاسی مهم همچون انتخابات ریاست جمهوری و مجلس، مشارکت جامعه روحانیت مبارز امری است که اصولگرایان طالب آن هستند.

او در مورد قاطعیت قوه قضائیه در برابر مفسدان گفت: قوه قضائیه کار‌هایی انجام داده که مردم را امیدوار کرده و در برخورد با ریشه‌های اصلی فساد و چهره‌های اصلی فساد موفق بوده است؛ مردم امید دارند کاری انجام شود و این اقدامات باید تداوم و استمرار داشته باشد.

او افزود: افرادی که تخلف می‌کنند باید هزینه‌های آن را بپردازند و کسی که خلاف کرده است نمی‌تواند فرار کند. مسئله برخورد با مفسدان کاری است که علائم آن مشخص است و مردم پشتیبان آن هستند و در فضای مجازی و رسانه‌ها و مصاحبه‌هایی که با مردم می‌شود نشان می‌دهد مردم دوست دارند با ریشه‌ها و عاملان فساد برخورد شود.

او اضافه کرد: ما نیز از این مسئله حمایت می‌کنیم و در جبهه پبروان خط امام و رهبری و جامعه اسلامی کارمندان حمایت قاطعی از این مسئله داریم و قاطعیت قوه قضائیه در برخورد با مفسدان در داخل این قوه و بیرون آن برای حفظ کیان نظام لازم است.

او همچنین در مورد وحدت اصولگرایان گفت: همه معتقدیم که اصولگرایان باید وحدت داشته باشند و اتئلاف و وحدت را باید در دستور کار خود قرار دهند. باید ساز و کاری ایجاد شود که اصولگرایان زیر آن چتر حمایت قرار گیرند و همه گروه‌های احزابی و سیاسی کشور باید در این مجموعه قرار گیرند و این ساختار باید مورد تایید اصولگرایان باشد.

او تصریح کرد: همانطور که قبلاً من و مهندس باهنر در مصاحبه‌ها و همچنین در جلسه با کارمندان کشور گفته‌ایم، ما از شورای ائتلاف وحدت حمایت می‌کنیم و این وحدت باید به صورتی باشد که از همه جمعیت‌ها و احزاب اصولگرایان در آن شرکت کنند و عدم حضور آن‌ها برای اصولگرایان قابل قبول نیست.

او در پایان خاطرنشان کرد: باید احزاب پرمخاطبی مانند جامعه اسلامی کارمندان و فرهنگیان و جامعه روحانیت مبارز حضور داشته باشند و جامعه روحانیت مبارز نقش پدری را ایفا می‌کند و از جمعیت‌های مرجع است. لذا در هر کار سیاسی مهم همچون انتخابات‌‌های مهم، مشارکت جامعه روحانیت مبارز در این زمینه امری است که اصولگرایان طالب آن هستند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها