یوونتوس به دنبال جذب آزاد اریکسن و آلدرویرلد

دیلی‌میل می‌گوید یوونتوس منتظر است تا با پایان قرارداد کریستین اریکسن و توبی آلدرویرلد دو ستاره تاتنهام آنها را به عنوان بازیکن آزاد به خدمت بگیرد.

یوونتوس به دنبال جذب آزاد اریکسن و آلدرویرلد

دیلی‌میل در گزارشی اختصاصی مدعی شد باشگاه یوونتوس که سابقه زیادی در جذب بازیکنان آزاد دارد دو ستاره ناراضی تاتنهام کریستین اریکسن و توبی آلدرویرلد که از تمدید قراردادهای خود با این باشگاه خودداری کرده‌اند را هدف گرفته و مترصد است تا در پایان مهلت قرارداد این دو آنها را به عنوان بازیکن آزاد به خدمت بگیرد.

یوونتوس امسال تابستان آرون رمزی و آدریان رابیو را به عنوان بازیکن آزاد به خدمت گرفت و حالا نگاه خود را به دو ستاره تاتنهام معطوف کرده است. این در حالی است که تاتنهام مدتها است تلاش می‌کند این دو بازیکن خود را برای تمدید قرارداد راضی کند ولی در این راه تا کنون ناکام مانده است.

اما یوونتوس در تلاش برای جذب اریکسن با دو باشگاه رئال مادرید و منچستریونایتد رقابت خواهد داشت. دیلی میل می‌گوید هم رئال و هم یونایتد در ماه ژانویه برای جدا کردن اریکسن از تاتنهام تلاش خواهند کرد و یوونتوس از این موضوع باخبر است.

اما بر اساس این گزارش، یوونتوس قصد دارد تکلیف جذب آلدرویرلد را زودتر از اریکسن مشخص کند به خصوص حالا که کاپیتانش جیورجیو کیه‌لینی برای مدتی طولانی به دلیل مصدومیت از میادین دور خواهد بود. اما در مورد آلدرویرلد هم یوونتوس با رقیبی به اسم اینترمیلان روبرو است که گفته می‌شود حتی با مدیر برنامه‌های ستاره بلژیکی تماسهایی داشته است.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها