گلایه‌های صریح مسیح مهاجری از آیات یزدی و آملی لاریجانی: وقتی اینگونه لخت و عریان همدیگر را افشا می‌کنید، مردم چه بگویند؟

مسیح مهاجری می گوید: این دو چهره می‌توانستند بشینند و حرف هایشان را با هم مطرح کننند چه دلیلی داشت اینگونه مطرح کنند و در فضای مجازی و رسانه‌ای علنی کنند، این برای خودشان و جامعه بد بود تأثیرات منفی زیادی داشت.

گلایه‌های صریح مسیح مهاجری از آیات یزدی و آملی لاریجانی: وقتی اینگونه لخت و عریان همدیگر را افشا می‌کنید، مردم چه بگویند؟

حجت الاسلام مسیح مهاجری مدیرمسئول روزنامه جمهوری اسلامی و از اعضای شورای مرکزی حزب جمهوری اسلامی در گفت‌وگویی با به ماجرای اختلاف پیش آمده بین آیات یزدی و آملی لاریجانی اشاره‌ای کرد و گفت: آنچه بین این دو چهره اتفاق افتاد مباحثه نبود، بدوبیراه گفتن بود. این خوب نیست. وقتی دوتا رئیس سابق قوه قضاییه به همدیگر می‌پرند و همدیگر را آنطور لخت و عریان افشا می‌کنند، مردم چه بگویند؟ این دو چهره می‌توانستند بشینند و حرف هایشان را با هم مطرح کننند چه دلیلی داشت اینگونه مطرح کنند و در فضای مجازی و رسانه‌ای علنی کنند، این برای خودشان و جامعه بد بود تأثیرات منفی زیادی داشت.

از این عضو شورای مرکزی جمهوری اسلامی می‌پرسیم آیا مراوده‌ای با اعضای جامعه مدرسین دارد و پیش آمده که اگر اشکالی دید با آنها مطرح کند؟، او در پاسخ گفت: خیلی از اعضای جامعه مدرسین از دوستان من هستند، البته همه اعضای این تشکل همفکر نیستند، من با خیلی از آنها صحبت کردم.

به آیت الله یزدی گفتم سعه صدر نشان دهید اما گوش نکردند

وی تصریح کرد: قبل از انقلاب با آقای یزدی که رئیس جامعه مدرسین هستند، آقای ایرانی و من جلسات علمی مربوط به نهج البلاغه و حکومت داشتیم و صحبت و بحث می‌کردیم. دوستی قبل از انقلاب با ایشان دارم. چندبار نامه به ایشان نوشتنم. وقتی رئیس جامعه مدرسین شدند گفتم آقا موقعیت خوبی فراهم است، حالا که شما رئیس شدید جامعه مدرسین را از حالت رکود خارج کنید، فعالش کنید و این دعواها را کنار بگذارید، سعه صدر نشان دهید تا همه زیر چتر جامعه مدرسین باشند منتهی گوش نکردند.

مردم می گفتند در دعوای آیات یزدی و آملی لاریجانی ما خدا را ندیدیم

وی تأکید کرد: در همین دعوای اخیر برخی به من گفتند آقا ما در این دعوا خدا را ندیدیم. راست هم می‌گویند یعنی روحانیت هزارسال است که می‌گوید خدا. ولی حالا مردم بگویند روحانیت حرف‌هایی به هم می‌زنند که ما در آن خدا را نمی‌بینیم؟ این بد است البته بازهم می‌گویم که این وضعیت، همه روحانیت را شامل نمی‌شود ولی همین موارد در جامعه مطرح می‌شود و نگاه جامعه به روحانیت از این زاویه است. خوب‌ها را کمتر می‌بینند یا چون سروصدا ندارند نمی‌بینند ولی متأسفانه در کل بدن سالم یک زخم خودش را نشان می‌دهند.

منبع: خبرآنلاین

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • یزدان
    0

    در مملکت ما یک دختر را به جرم استادیوم رفتن به زندان میفرستند ولی روسای پیشین قوه قضاییه این همه فساد و دزدی و عدم اجرای قانون در زمان مسولیت از یکدیگر فاش می کنند و در نهایت به جای اینکه محاکمه شوند به آنها توصیه می شود که بهتر بود این مسایل را علنی نمی کردند. یا علی در این ایام عزای پسرت از همیشه بیشتر شرمنده ات هستیم. قضاوت و عدالت تو کجا و ما کجا؟

  • مهدی
    0

    چه اوضاعی شده مسیح مهاجری کسی است که سالها سردربیت المال دارد وبی حساب وکتاب می برد می خورد زیر عباء رفسنجانی ونوکر دست به سینه خانواده رفسنجانی چهل سال بادرآمد روزنامه سوبسید کاغذ میلیاردها برده حالا این نصیحت می کند خاک برسر حوزه وکشور وهمه که مسیح نصیحتش کند

  • رضا
    0

    جناب آقای مسیح مهاجری نکنه شما هم خوردی میترسی یه روزی هم کارهای شما را فشا کنن بزار یکدیگر رسوا کنن.مردم از زبان خود اینا بشنوند.چکار کردن به ملت .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها