رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خبر داد:

صدرالساداتی‌ها پیدا شدند / بین راه تصمیم گرفتند به قم برگردند و موبایل خود را خاموش کنند / محل اختفا: منزل برادر غفار عباسی

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اعلام اینکه صدرالساداتی‌ها ربوده و مفقود نشدند، گفت: آنها به منزل برادر آقای غفاری می‌روند و به کسی هم خبر نمی دهند.

صدرالساداتی‌ها پیدا شدند / بین راه تصمیم گرفتند به قم برگردند و موبایل خود را خاموش کنند / محل اختفا: منزل برادر غفار عباسی

مجتبی ذوالنوری رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتشار اخباری مبنی بر مفقود شدن حجت الاسلام صدرالساداتی اظهار داشت: آقایان صدرالساداتی ربوده و مفقود نشدند و کسی هم آنها را به جایی منتقل نکرده است.

وی افزود: خودشان در مسیر قم-تهران یعنی اطراف مجموعه خدماتی مهتاب، تصمیم می گیرند که موبایل های خود را خاموش کنند و به قم برگردند که نهایتا موبایل خود را خاموش کرده و به قم برمی‌گردند.

نماینده مردم قم در ادامه بیان کردند: آنها به منزل برادر آقای غفاری (غفار عباسی مراغه ای) می‌روند و به کسی هم خبر نمی دهند.

ذوالنوری ادامه داد: آنجا در منزل برادر آقای غفاری حضور داشتند و خانواده آنها نیز بی‌اطلاع بودند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی همچنین خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه خانواده آنها خبری از آنها نداشتند اذیت و ناراحت شدند و نهایتاً به آگاهی و مراجع دیگر مراجعه کردند که از این ها خبری نیست و مفقود هستند.

صدرالساداتی‌ها پیدا شدند / بین راه تصمیم گرفتند به قم برگردند و موبایل خود را خاموش کنند / محل اختفا: منزل برادر غفار عباسی

وی افزود: هیچ محدودیتی وجود نداشته و بعد نیروهای امنیتی تلاش کردند که به نحوی ردی از اینها پیدا کنند که این اتفاق می‌افتد و می‌بینند که آنها در یک خانه به اختیار خودشان بدون اینکه کسی از آنها اطلاعی داشته باشد حضور داشتند؛ حال اینکه نیت و انگیزه آنها چه بوده و چه کاری می خواستند انجام دهند را نمی دانیم اما موضوع این گونه بوده و هیچ برخورد قضایی هم وجود نداشته و هیچ کسی هم آنها را به اقدامات این چنینی هدایت نکرده و به اختیار خود خودشان بوده است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس اضافه کرد: تلاش هم شده که در محلی که استراحت یا اختفا صورت گرفته است نیروهای امنیتی با تلاش زیاد آنجا را پیدا کنند، البته از شب گذشته هم موضوع مشخص است و خانواده آنها هم خبر دارند و محل حضور تقریباً لو رفت و مشکل خاصی هم نیست.

ذوالنوری در ادامه یادآور شد: هیچ بگیر و ببند و برخوردی هم در این قضیه نبوده و مهم این است که هم نیروهای امنیتی و هم خانواده آنها متوجه شدند که کجا هستند و چیزی به نام ربودن و مخفی کردن و جایی بردن و موارد این گونه این چنینی وجود ندارد.

وی در پاسخ به این سوال که در حال حاضر برادران صدرالساداتی کجا هستند گفت: آنها که مراقب ندارند که بگویند کجا هستند مهم این بود که نیروهای امنیتی و خانواده شان بفهمند که کجا هستند که مشخص شد اما اینکه با چه انگیزه و نظر و برنامه‌ای بوده است که گوشی شان را خاموش کردند و علت این تصمیم چه بوده که ما نمیدانیم اما هیچ محدودیت و ربودنی در کار نبوده است.

منبع: فارس

18

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 22
  • عبداله
    0

    بهتر ازاین نمیشد جلب مخاطب کنن , با هزینه نظام, رفتار زشت ولی حرفه ای.

    نظرات شما -
    • جواد
      0

      حالا کل کشور این عضو جوان خبرگان رو شناختند

    • کاربر ناشناس
      0

      باید مسببن این کار عذر خواهی کنند ویا حقیقت راتوضیح بدهند.

    • کاربر ناشناس
      0

      خدا میداند حقیقت موضوع چیست انشاالا فردا ویاپس فردا مشخص میشود

  • عبدالله
    0

    مشکل معیشتی مردم حل شد !

  • Aa
    0

    حق الناس چیست پول اینترنت و برق مصرفی، و زمان از عمر ما نیست که گفتیم چه خبر است دنبال بقیه بیت المال نگردید اول قرض خود را بدهیم بعد......

  • محمد گلشنی افکار
    0

    این دیگه چه داستانی؟ با خانواده خودشان هم با زی در آوردند؟

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      واقعاکه این رسانه های مجازی مقوله پیچیده شده

  • اکبر
    0

    پدر آقایان صدرالسادتی خبر پیدا شدن فرزندانش را تکذیب کرد،از کانال خبر فوری تقاضا داریم ،خبر کذب انتشار ندهد

  • ابراهیم
    0

    کمی صداقت.... پیدا شدن برادران صدرالساداتی توسط پدر این بزرگوران تکذیب شد

  • فهيمه
    0

    اين بنده خدا از هر راهي دنبال خودنماييه

  • امیرحسین
    0

    بی خیال بابا. مردم این همه مسئله و مشکل دارن اونوقت قایم باشک بازی چهارتا جوجه طلبه شهرت طلب شده مسئله شما

  • زهرا
    0

    خانواده شون گفتند تلفن هاى مشكوك بهشون شده از طرفى امروز وقتى خانم سيد روح الله و خانم برادرش خواستن به كلانترى بروند براى شكايت، ماشين هر دو دستكارى شده بوده و نتوانستند روشن كنند بعد از اطلاع به كلانترى افسر آمده بررسى كرده وتاييد كرده هست. لطفا پيگيرى جدى بشه موضوع صدرالساداتى ها

  • بینام
    0

    اینا اصلا کی هستن که اینطوری نگرانشون هستید نگران جان آن دخترک بی گناهی باشید که بخاطر یک استادیوم رفتن آن بلای هولناک سرش آمدو به نشانه اعتراض اقدام به خودسوزی کرد

  • ناشناس
    0

    تو سایت ها تصویر مهدی صدرالساداتی امروز تو یک مغازه در حال خرید منتشر شده. ظاهرا جنس مورد معامله هم قلیانه!!! حاجی عزاداری ها قبول! اذیت نشی یکوقت!

  • سلمان
    0

    با تصویر جدید و توضیحات مختصر صدرالساداتی، مشخص شد جناحین سیاسی کشور در سرکوب عدالتخواهی همداستان شده اند ولی کور خوانده اند، به حول و قوه الهی صبح نزدیک است!

  • کاخکی
    0

    منتظر می مانیم که ببینیم موضع خودشان درباره این حادثه چیست وچه اتفاقی افتاده است وبعد قضاوت خواهیم کرد

  • احمدکشوری
    0

    پست ها و سخنان و رفتارهای این سیدبزرگوار رو دنبال کردم انگار یه کم شایدم بیشتر کم داره بنده خدا....

  • طوبی
    0

    پدرشان تکذیب کردند و خانواده همچنان نگران سه فرزندانشان

  • رضا
    0

    عدالت خواهان تسلیم نمیشوند. درود بر صدرالساداتی ضد فساو ظلم

  • صفا
    0

    تو گفتی ما هم قبول میکنیم اما......

  • سید حسین میرنجاتی
    0

    بنام خدا سلام سادات جلیل القدر نیاز به حرکتهای امنیتی ندارند تا دیده شوده شوند همان سید بودن کافی است انشاالله که سادات علوی وشیعه جعفری مذهب هستند باز انشاالله از حضرت علی بیاموزند اخلاص عمل انشاالله

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها