برنامه برداشت؛

افشاگری فرزاد موتمن درباره جشن خانه سینما!/ هانیه توسلی ممنوع‌التصویر است؟

در برداشت به سوژه دستگیری عبدالمالک ریگی در فیلم جدید سعید ملکان اشاره خواهیم کرد.

افشاگری فرزاد موتمن درباره جشن خانه سینما!/ هانیه توسلی ممنوع‌التصویر است؟

سعید ملکان، تهیه کننده سینما، می‌خواهد اولین تجربه کارگردانی خودش را جلوی دوربین ببرد. ملکان پیش از تهیه‌کنندگی سینما جزو طراحان چهره شناخته شده بود. این تهیه کننده حالا می‌خواهد تجربه جدیدی را رقم بزند و خودش کارگردانی فیلمی را برعهده بگیرد.

در برنامه سینمایی برداشت امروز به موضوع ممنوع‌التصویری هانیه توسلی در تلویزیون نیز خواهیم پرداخت. محمدحسین رنجبران مدیرکل روابط عمومی صداوسیما در توئیترش اعلام کرد که هانیه توسلی ممنوع‌التصویر نیست. رنجبران بعد از آنکه اعلام شد تلویزیون حاضر به پخش تصاویر هانیه توسلی در تیزر فیلم «ایده اصلی» نشده است، اعلام کرد که این موضوع صحت ندارد. اما کمی بعد از توئیت رنجبران بود که پخش‌کننده فیلم ایده اصلی گفت هنوز هم هانیه توسلی ممنوع التصویر است و هیچ تغییری در شرایط به وجود نیامده است.

در ادامه به افشاگری فرزاد موتمن درباره جشن خانه سینما می‌پردازیم و از حضور یک چهره جدید در فیلم تازه ابراهیم حاتمی کیا خواهیم گفت.

ازطرفی هفتاد و ششمین دوره جشنواره فیلم ونیز میزبان فیلم سینمایی «متری شیش و نیم» است. دومین ساخته سینمایی سعید روستایی، که یکی از شانس‌های اصلی برای رفتن به اسکار بود، در اولین حضور بین‌المللی‌اش به ونیز رفته و اکران آن در سینمای دارسنا روی پرده رفت و با استقبال 1500 نفری روبرو شد. این فیلم تا پایان جشنواره 3 اکران داشته و در بخش افق‌های جشنواره ونیز با فیلم‌هایی از 13 کشور جهان به رقابت خواهد پرداخت. عوامل فیلم متری شیش و نیم، چندی پیش، از اینکه کمیته انتخاب نماینده ایران برای اسکار 2020 منتظر نتیجه حضور این فیلم در ونیز نشدند، گلایه کردند.

در پایان این قسمت، گفتگوی پدرام ابدان با سیاوش خیرابی را شاهد خواهیم بود.

برنامه برداشت امروز را ببینید و نظر بدهید.

18

حجم ویدیو: 14.35M | مدت زمان ویدیو: 00:08:13 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها