حمایت فن‌دایک از ستاره هلندی یوونتوس

ویرژیل فن‌دایک ستاره هلندی لیورپول با حمایت از هموطنش ماتیس دی‌لیخت که بعد از شروع نه چندان خوب در یوونتوس مورد انتقاد قرار گرفته می‌گوید او همیشه خونسردی‌اش را حفظ می‌کند.

حمایت فن‌دایک از ستاره هلندی یوونتوس

، بعد از آنکه ماتیس دی‌لیخت، ستاره ملی‌پوش هلندی یوونتوس در شروع فصل جدید شروع چندان موفقی در این تیم نداشته و با انتقادهایی مواجه شده است، ویرژیل فن‌دایک ستاره هلندی لیورپول و مرد سال فوتبال اروپا از هم‌تیمی‌اش در تیم ملی هلند حمایت کرده و می‌گوید مطمئن است او با وجود انتقادها آرامش خود را از دست نخواهد داد و موفق خواهد شد.

انتقادها از دی‌لیخت در ایتالیا از آنجا شروع شد که او روز یکشنبه در دیدار یووه مقابل ناپولی به دلیل مصدومیت جیورجیو کیه‌لینی به میدان رفت و در کنار لئوناردو بونوچی در مرکز خط دفاعی یوونتوس ایستاد. ولی دی‌‌لیخت در مقابل حملات ناپولی ناتوان نشان می‌داد و روی هر سه گل دریافتی یووه در این بازی تا حدودی مقصر بود.

فن‌دایک اما در دفاع از دی‌لیخت در کنفرانس خبری پیش از دیدار هلند و آلمان در مقدماتی یورو2020 گفت:" من عملکرد ماتیس را عادی می‌‌بینم. او هیچ اشتباهی نداشت. هر کسی که ماتیس را می‌شناسد می‌داند که او در چنین شرایطی آرامش خود راحفظ کرده و خونسرد می‌ماند".

مرد سال فوتبال اروپا در ادامه گفت:" بله، البته من با او صحبت کرده‌ام. ولی ما لازم نیست خیلی چیزها را به هم بگوییم. این مسائل چیزهایی است که وقتی دو نفر بعد از مدتها دوری همدیگر را می‌بینند راجع به آنها صحبت می‌کنند ولی ما با هم خیلی نزدیکیم. تمرکز ماتیس از این به بعد رو به آینده است و ما حالا تمام حواس‌مان را به بازی بعدی در مقابل آلمان داده‌ایم".

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها