ظریف خطاب به اروپا: شما قرار نیست به ایران لطفی کنید، قرار است تعهداتتان را انجام دهید

وزیر امور خارجه کشورمان خطاب به اروپا گفت: شما قرار نیست به ایران امتیازی بدهید و لطفی کنید، شما قرار است تعهداتتان را انجام دهید.

ظریف خطاب به اروپا: شما قرار نیست به ایران لطفی کنید، قرار است تعهداتتان را انجام دهید

محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در بدو ورود به جاکارتا در جمع خبرنگاران درباره اعلام گام سوم از سوی ایران و بیانیه فرانسه در این خصوص گفت: اروپایی ها باید به این نتیجه برسند که اگر بخواهند بروند از آمریکا برای اجرای تعهداتشان اجازه بگیرند آمریکا هیچ وقت آن اجازه را به آنها نخواهد داد. شما چه توقعی دارید دولت کنونی آمریکا که سیاست خود را فشار حداکثری گذاشته به شما اجازه بدهد که این فشار را کم کنید. حتما این کار را نخواهد کرد.

منبع: خبرآنلاین

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ظریف
    0

    اقای ظریف شما در توهم قدرت به سر می برید اروپا کوچیک شما نیست اصلا نخواهد به تعهد پایبند باشد شما چه میکنید نفت نمیفروشین بهشون؟ از خواب غفلت پاشید عملا بازار نفت رو از شما گرفتن حتی اگر تحریمی نباشد ایا مشتریهای قبلی نفت که قراردادهای طولانی مدت با عراق و عربستان و روسیه و امریکا بسته اند حاضرند به بازار ایران بازگردند؟ فکر نمیکنم برگردند به دلایل متنوعی که نمیگنجد در این مقال...خدا به دادمان برسد وقتی سیاستمداری چون اقای ظریف داریم که با گاف های متنوعی پالس ضعف میفرستد و دشمن را گستاخ میکند

  • یزدان
    0

    مگه اروپا تعهد داده درمقابل ایران .فکر کنم فقط ایران تعهد داده که یکطفه دربرجام بمونه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها