برنامه اتلتیکو برای خرید اریکسن؛ ماه ژانویه

آ اس می‌گوید اتلتیکو مادرید همچنان کریستین اریکسن ستاره دانمارکی تاتنهام را یکی از اولویت‌های خود می‌داند و در ماه ژانویه برای جذب او تلاش خواهد کرد.

برنامه اتلتیکو برای خرید اریکسن؛ ماه ژانویه

روزنامه اسپانیایی آ اس امروز مدعی شد با وجود اینکه در طول تابستان کریستین اریکسن هافبک دانمارکی بازی‌ساز تاتنهام با وجود تمایل زیاد به جدایی از این تیم و راهی اسپانیا شدن نتوانست به آرزوی خود دست یابد و در لندن ماندگار شد ولی باشگاه اتلتیکو مادرید که در طول تابستان یکی از باشگاه‌های متقاضی او بود از ستاره دانمارکی دست برنداشته است.

آ اس می‌گوید اریکسن این روزها یکی از پرخواهان‌ترین بازیکنان اروپا است. با اینکه اریکسن تابستان آینده بازیکن آزاد خواهد شد و می‌تواند به هر باشگاهی که مایل باشد برود ولی اتلتیکو مادرید که او را یکی از اولویت‌های اصلی‌اش می‌داند قصد دارد در ماه ژانویه برای جذب او اقدام کند.

این روزنامه اسپانیایی می‌گوید علاوه بر اتلتیکو، باشگاه‌های بزرگی مثل یوونتوس، رئال مادرید، اینتر و پاری سن ژرمن هم از باشگاه‌هایی به حساب می‌آیند که به دنبال جذب اریکسن هستند.

آ اس می‌گوید به دلیل علاقه زیاد سیمئونه به سبک بازی اریکسن، مدیران اتلتیکو به این نتیجه رسیده‌اند که در ماه ژانویه با پیشنهادی قابل توجه به سراغ تاتنهام رفته و شانس خود را برای جذب این ستاره دانمارکی بیازمایند.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها